/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Udskifte Orig. Luftfilter
Fra : tullenulle
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 05-06-07 20:31

Hejsa.

Hvad skal jeg tænke på hvis jeg sætter 4 luftfiltre på (1 på hver karburator) istedet for det originale som er alle 4 samlet i 1 kasse.
Skal min mc dyses om bagefter ?? eller er der andet som jeg skal tage hensyn til ??
Det "gamle" luftfilter er revnet så skal anskaffe mig et andet (eller 4 smil) under alle omstændigheder..

Håber i forstår mit spørgsmål..

MVH Tullenulle.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 05-06-07 21:14

Tja, smag og behag.
Det nemmeste og billigste, er tit det bedste, og det er en komplet.
4 kan nok sættes på, afhænger jo også af hvad det er for et dyr.
Omdysning bør ske hvis den bliver varm, eller tøver på gassen.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=31479
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dinmc

Dato : 05-06-07 21:25

Hej,

Mit råd!! Lad være med det...det får du kun bøvl ud af!!

MVH
Lars

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 07-06-07 00:28

Hold dig altid til det originale, og det du bør tænke på , er ikke at køre for stærkt. Mvh. K.

Godkendelse af svar
Fra : tullenulle

Dato : 10-06-07 13:43

Tak for svaret pallebhansen. Har sat 4 styk på, den kører kanon nu.