/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
IP telefoni med Beocom 6000
Fra : claire
Vist : 2521 gange
50 point
Dato : 05-06-07 20:15

Jeg har fået IP telefoni og har problemer med at bruge min trådløse beocom 6000. Jeg har tjekke ved forskellige internet udbyder, og de siger det samme, nogle Beocom 6000 virker andre gør ikke. Telefonen er 5 år gammel og har altid funget perfekt.

Jeg kan taste et telefon nummer og kan høre "lyden" at tasterne, men den ringer ikke op, ingen klartone. Håndsættet er tilmeldt, og telefonen står næsten ved siden af modem til IP telefoni.

Er der andre der har nogle erfaringer med Beocom 6000 som IP, jeg kan bekendt der kan bruge den , så jeg tror på at det virker......

Skal jeg evt købe "en eller anden for form dims" jeg har været i kontakte med B&O shop og de kender ikke til problemet, men det er meget udbredt i forskellige forums på nettet.

På forhånd tak

Claire

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-07 10:35

Citat
nogle Beocom 6000 virker andre gør ikke

Derfor hjælper "dimser" sikkert heller ikke noget.....

Det ER ikke alle telefoner der egner sig til IP telefoni og slet ikke trådløse.....

Så alt ialt hører du nok til dem der IKKE kan få Beocom 6000 til at virke....

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 06-06-07 15:50

det kan meget let være din tlf
panaconic har nogle der virker men også e model der ikke gør
jeg bruger sev topcom 2 modeller de virkerbegge
de er købt i føtex på tilbud for en del årsiden

Annuller spørgsmålet
Fra : claire

Dato : 12-07-07 15:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål