/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
iTunes cykler gennem numre
Fra : sorenped
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 05-06-07 11:49

Pludselige er min pc begyndt at cykle gennem numrene i iTunes og Media Player - dvs. den er på hvert nummer ca. ½ sekund. og så hopper den videre.
Det er kun når playeren er i det aktive vindue at det sker. Hvis den stå og cykler, og man vælger et andet vindue, så begynder den at afspille den fil den er nået til. Jeg forstår absolut ikke hvad det kan være?
Alt andet lydafvikling i mine sequencere og i browsere fungerer fint.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 05-06-07 18:10

Du er sikker på det ikke er en tast på dit tastatur der hænger, du kunne jo prøve at trykke på alle taster, eller prøve at tage tastaturet fra, når den gør det.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : sorenped

Dato : 06-06-07 11:54

Tak for svaret pallebhansen.

Jeg tænkte selv tanken flere gange, men pludselig virkede det, også selvom tasteturet var på. Så i dag, opdagede jeg andre sjove ting i bl.a. browser, og så skiftede jeg tastetur - bang, så virker det jo igen.
Det var bare semi-døde batterier - hvor simpelt det er nogle gange.