/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
liderlig.. HJÆLP
Fra : mbc208
Vist : 7319 gange
42 point
Dato : 04-06-07 14:06

heej.. jeg er en liderlig dreng på 16.. der ikke har prøvet noget ligende sex.. jeg vil rigtig gerne prøve det .. men hvordan får jeg det prøvet, jeg er næsten lige glad med alderen på pigen.. max (20).. og hvor kan jeg få nogen frække piger til at sende nogen frække billeder af dem selv??? vil også rigtig gerne have nogen frække pigeres msn!!! men hvor kan jeg få det??

håder der er nogen der kan hjælpe mip.s. hvis der er nogen frække piger....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-06-07 14:08

Der findes masser af nøgne damer på nettet.
Prostituerede står gerne til tjeneste.

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 04-06-07 14:09

P:S hvis der er nogen frække piger der læser det her.. så skriv

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 52 point
Dato : 04-06-07 14:11

En skam at du kræver de er under 20. Jeg kender en sød dame på 65, som gerne ville gi dig en svingtur. Og da du er begynder, så kan du nok trænge til lidt oplæring

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-06-07 14:14

Velkommen i 'klubben' mbc208

Prøv: http://www.dating.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-06-07 14:27

Køb ExtraBladet - der vrimler det med tlf.numre og adresser på villige (mod betaling )

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-06-07 14:29

Besøg en svingerklub.
Du finder mange damer der gerne vil give en lektion.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-06-07 14:35

Citat
Besøg en svingerklub

Der kommer du næppe ind som 16 årig.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-06-07 14:37

Mørke briller og fuldskæg kan åbne døre.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-06-07 14:39

Det er længe siden jeg var 16 - jeg husker det endnu! Det var et problem, indtil jeg fandt ud af at de unge piger have det samme problem og de samme lyster. Mit råd er ud og kig, ud og snak med dem!
der findes en masse chatmuligheder, jeg har hørt om Ofir og arto .dk Der er mange flere, led efter dem på nettet. Kandu er nok ikke det bedste sted at lede. God jagt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-06-07 14:45

Citat
Mørke briller og fuldskæg kan åbne døre

Den brugte vi som børn når vi skulle se "forbudt for børn" film....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-06-07 14:57

Er du lun på en pige. Så spørg direkte, høfligt.
- Undskyld men kunne vi to ikke indlede et erotisk
forhold? -
Du vil blive forbavset over de positive svar der kommer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-06-07 15:01

Citat
Undskyld men kunne vi to ikke indlede et erotisk forhold

Pas på det ikke er en transvestit

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-06-07 15:14

Man gør vel som crocodile dundee, et fast tag i skridtet.
Derefter ingen tvivl.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-06-07 15:58

Overskæg..? Muskler? Bil? Dyb stemme? Blå øjne? .. eller D-skål til patten .?

Ligemeget: ..ingen servering til de; ..som er under 18 !

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : mbc208

Dato : 04-06-07 16:05

Tak for svaret Klumme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-06-07 16:08

Tak skal du ha

mbc208....... hvis du sørger for at komme væk fra PC'en og afsted til noget sport, eller hvad som helst andet hvor unge mennesker samles (ikke hashklubber) så skal du såmænd nok rende ind i en sød pige, der vil eksperimentere som du vil. Good luck

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-06-07 16:25

PS. mbc208

Hold dig langt væk fra prostituerede. Det er ynkeligt ulækkert, og du risikerer i værste fald at få AIDS, Hepatitis (leverbetændelse) Mononucleose (kyssesyge) Gonnoré, Syffilis, Klamydia, Herpes, Kondylomer, Spat, Fnat og røde myrer.

Alt dette kan du i allerværste fald få fra en luder, som sandsynligvis osse er narkoman. Måske med fast monteret nål i låret, som du skal uden om..( en såkaldt nålepude)

Som du kan se, så er det ikke ligefrem romantikken, der er sat i højsædet. Altsammen leveret af en godt brugt sædcontainer, som måske har haft 8 - 10 kunder før dig samme dag.......... Lækkert ik??

Kommentar
Fra : calista

Dato : 04-06-07 17:01

Citat
røde myrer

Og de er ISÆR farlige for unge mænd!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-06-07 17:03

Kommentar
Fra : mystik

Dato : 08-07-07 21:31

>>Kan man virkeligt spørge en pige sådan direkte..? Og har du selv prøvet det ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-07 23:24

Jeg har... ..besøgt hashklubber ...og dét ka' sgu betale sig

Ps. Piger/kvinder SKAL spørges 'direkte' ..ellers har du ik' en chance !

Pps. ..og jeg har prøvet det!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : HansenHimself

Dato : 01-04-08 22:23

Her kommer den bedste hemlighed EVER! gå ind på www.thegame-online.dk det er en hjemme side hvor der står hva du skal gøre. det virker 100%! min score% gik op med 150% af det. det gælder om at være "alpfha-han" og at være overlegen over for pigen, virke som om du er lidt ligeglad med hende. nok ikk så godt vis du søger et fast forhold. men bare et engangs knald så er den hjemme!