/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Kærlighedsproblemer
Fra : Vasl
Vist : 1802 gange
100 point
Dato : 03-06-07 23:59

Hey...
Jeg er en dreng på 16 år.
Eftersom at jeg ikke har andre jeg kan snakke med bliver jeg nødt til at spørge herinde.
En af mine venner kommer for tiden sammen med en utrolig sød pige, som jeg, desværre, er brændt varm på. Hun har tit til fester flirtet en smule med mig, men jeg ved ikke om det har været fordi at hun havde været fuld, eller om hun virkelig mente noget med det. Så mit spørgsmål er som følger: Skal jeg gøre noget ved det?
I så fald, hvad skal jeg gøre?

På forhånd tak..........

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 110 point
Dato : 04-06-07 00:17

Hejsa
Det kan du da lade pigen afgøre...
Spørg hende hvis du er i tvivl.
Jeg vil ikke prædike moral og etik, men kan fortælle at det enest vi i livet fortryder er det vi ikke gjorde... da vi havde muligheden.
Held og Lykke Ben

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-06-07 00:22

Vasl -
Jeg kan kun tilslutte mig Benjamins indlæg.

Så kan du forhåbentlig få klarhed over det nu, istedet for, at det bliver til et stort problem.

Hanne

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 04-06-07 00:47

Husk du risikerer at miste en kammerat,og måske få nogle tæsk.
Men det er det måske værd.......
alimak

Godkendelse af svar
Fra : Vasl

Dato : 04-06-07 00:52

Hey.. Tak du har fuldstændig ret Benjamin.Hansen.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-06-07 17:35

Hejsa
Jeg har lige læst de andre indlæg og så tænker jeg lige.
At hvis dette vil også vise om din ven er en god ven.
Nogen gange har man nogle venner der - faktisk ikke er venner.
Held og lykke
vh Benjamin

Kommentar
Fra : nation

Dato : 19-10-07 13:06

[I]HEY jeg har et problem (jeg har set den her lækker pige i bonbonland) (var med min mor og far og lillebror :( når man er 15 år ikke sjovt) jeg var sammmen med en ven der inde i bonbonland! jeg så de 2 lækker piger men det var kun den ende jeg kunne lide min ven kunne lide den aden hehe...! men jeg fik så et mobil nr.. af hende vi har nu skavet sammen i 3år og jeg er blivet brænd varm på hende !!!!! men hun vil ikke svare når jeg spøger om hun har en kæreste (vi kan snakke om alt) men hun gider ikke svare på det :(( men vis jeg skiver om noget andet så svare hun? jeg ved ikke om jeg skal køre til hjem til hende om spøger om det ( jeg tror det vil være det beste) men jeg vil godt have et svar fra jer?!

takker for i læste denne besked!