/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Noder eller accorder til
Fra : PrivateDK
Vist : 6597 gange
50 point
Dato : 31-05-07 16:57

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med noder eller accorder til

Dodo & The Dodos

RE-SEPP-TEN

(Musik: Michael Bruun, Tekst: Jarl Friis-Mikkelsen/H. Bødtcher)

http://www.nuzer.dk/tekst/dodo-ts1.htm

Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 31-05-07 17:11

Den har jeg, men i Word såååååååååååååååå.

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 31-05-07 17:20

DM
Som den lille grimme ælling
F C
blir man rød og hvid på tælling
Bb DM
svæver som de hvide svaner
F C
på alverdens udebaner.

Vi er røde, vi er hvide
Vi står sammen, side om side.
Vi er røde, vi er hvide
Vi står sammen, side om side

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 31-05-07 17:24

F C
Vi er røde, vi er hvide
DM F C
Vi står sammen, side om side.
Vi er røde, vi er hvide
Vi står sammen, side om side

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 31-05-07 17:25

Jeg skyndede mig lige at aflytte den da du skrev, så der tages forbehold for fejl

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 31-05-07 17:39

Vil mene at det er Gm istedet for Bb, uden dog at have lyttet til sangen. Desuden kører omkvædet F-C-Gm-C...

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 31-05-07 17:41

Ja det har du fuldstændig ret i Kazistuta

Det gik rimelig stærkt og gad ik rigtig alligevel for tænkte der nok var nogen andre der fik svaret inden

Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 31-05-07 17:50

C Dm
Som den lille grimme ælling
F Bb C
blir man rød og hvid på tælling
Gm Dm
svæver som de hvide svaner
C Bbmaj7 C
på alverdens udebaner.

JEG HAR BOGEN FORAN MIG!!!!!

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 31-05-07 17:51

Jeg har bandet foran mig

Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 31-05-07 17:55

OG??????????

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 31-05-07 18:26

Måske du skulle starte med at fjerne nallerne fra CAPS LOCK...

Du kunne så derefter fortælle, hvilken bog du sidder med, som angiveligt skulle indeholde de vise sten ift. Re-sepp-ten? Jeg kan genkende de dårlige rundgange, du skriver, men hvis du ser efter, har Boibbo faktisk også lyttet sangen rigtigt af, med undtagelse af overgangsakkorderne... Og hvis man prøver at spille C'et i starten af "på alverdens udebaner", kan man godt høre, at det passer meget bedre med et F.

Accepteret svar
Fra : Tribler

Modtaget 50 point
Dato : 31-05-07 18:34

Alle tiders sangbog 3
Men undskyld, jeg skriver bare hvad der står.

PrivateDK send en E-mail, så kan vi få lukket det spørgsmål.

Hilsen Tribler

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 31-05-07 21:31

Vil gerne give Kazistuta ret igen. Og til Tribler vil jeg sige at det er også er i orden du kommer med det du har, men det jo ik sikkert det rigtigt. Vi er jo 2 andre der kan høre at det ikke er de akkorder der står i din bog. Det er jo ofte sådan med sangbøger at de ændre dur' i sangene

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 01-06-07 00:31

Jeg har ikke en jordisk chance for at bedømme hvad der er rigtigt eller forkert.
Det er ikke til mig selv, men en der skal bruge det når de skal ud og spille.
Prøv at sende til rthalund@hotmail.com, så jeg kan se hvad der er.
Så skal jeg prøve at være hård og uretfærdig.

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 01-06-07 08:02

Så må du bare give begge forslag videre (selvom de er marginalt forskellige), og så "belønne" Boibbo eller Tribler, når din ven har prøvet tingene af

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 01-06-07 20:02

Tak for svaret Tribler.
Med en lille beklagelse til jer andre, men Tribler leverede et nodeark med accorder som jeg kan sende direkte videre til min ven.
Det var mere end jeg bad om, men kunne ikke være bedre.

Kommentar
Fra : BjarkeH