/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Underligt: ved brug af link
Fra : Denpete
Vist : 839 gange
50 point
Dato : 25-05-07 09:56

Jeg oplever en underlig funktion, når jeg klikker på et link, f.eks. i de mails jeg får fra Kandu (m.fl.)
Når jeg klikker på linket kommer der først en 'popup'(?) som hedder 'Find kædeoversigt'

Hvorfor popper der en sådan op - og hvordan slår jeg det fra???

VH.
Denpete

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 60 point
Dato : 25-05-07 10:02
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-05-07 10:09
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-05-07 10:10

hov - så ikke du havde været her stl_s - sorry

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-05-07 10:20

Et minut hurtigere end dig miritdk .

Og nu vil jeg gå på arbejde.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-05-07 10:40

Citat
Og nu vil jeg gå på arbejde.

Arbejde - Hvad er det for noget ???????

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-05-07 14:18

det er noget os fattigrøve begiver os ud på en 5-6 gange om ugen. Der tager en hulens masse af vores fritid, så derfor sidder vi iblandt her ved pcen og "snakker" til langt ud på natten pga tidsmangel. Efterfølgendse så er manså kommet så sent i seng at man ikke har lyst til at gå på arbejde men nej, det er der ikke noget der hedder. Bare op og afsted, (siger konen)

Godkendelse af svar
Fra : Denpete

Dato : 27-05-07 08:36

Tak for svaret stl_s.

Håber du havde en god arbejdsdag anyway

VH
Denpete

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 13-07-07 15:50

Hmmmm....

Nu er problemet tilbage: Jeg bruger Firefox som default browser, og nu kommer denne 'Find kædeoversigt' når jeg bruger links.

Har forsøgt at lede efter en lignende rettelse jvf. det tidligere link (Microsoft), men kan ikke se samme
URL:MailTo-protoklo....

Har endnu ikke forsøgt mig hvis IE bliver brugt som browser...

VH
Denpete