/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
hvordan og med hvad uploader j
Fra : ladies
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 24-05-07 13:23

hejsa
min søn var i dag i godmorgen danmark i forbindelse med vores forening det optog jeg selvfølgelig,da jeg gerne vil have det lagt in på siden, MEN hvordan får jeg det ind på min pc og hvad program skal jeg evt bruge også evt til at tage det op på hjemmesiden??????
ladies

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 24-05-07 13:24

ps det er på vores foreningside og hans egen side jeg gerne vil have den lagt ind på

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 24-05-07 13:37

Det kommer jo an på HVAD du har optaget det med....

VHS -DVD - andet....

PS:

Dette har ikke meget med penge at gøre...

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 24-05-07 14:05

Husk lige:

Du må godt optage en kopi, til eget privat brug, af feks. DR, TV2's programmer, MEN
DU MÅ IKKE:
Give kopier til andre.
Distribuere det til andre.

En kopi til eget brug, er IKKE til brug for feks. en forenings hjemmeside!!!!!!
Stort set, lige så snart, det kommer uden for dine fire vægge, er det ulovligt.

Bare et godt råd.

MVH

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-05-07 14:07

http://www.kandu.dk/tip16083.aspx - håber der er mere styr på det i Malawi...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-05-07 14:07

Som viskinge siger, det kræver tilladelse fra TV2 at
bruge et indslag på jeres hjemeside.

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 24-05-07 14:42

har vi fået fra tv 2 og de hjælper nu men tak for hjælpen alle ,ville gerne give jer alle poient [B]minus[/B]stouenberg
som kun kan kritisere og ikke være seriøs, men det ses jo også når man gennemgår alle hans indlæg/svar
ps stouenberg du kan bare ikke være seriøs men skal rakke ned ,og det ser man jo når man gennemgår alle dine indlæg,det spørgsmål jeg stillede her havde intet med foreningen at gøre men var en hjælp jeg bad om til at få en dvd ind på min pc

men kan jo kun give 1 og det bliver refi (ps er optaget på dvd)da han svarede først

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 24-05-07 14:43

Tak for svaret refi.pænta af dig
ladies

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 24-05-07 14:44

ups sneg sig lige en stavefejl ind pænt af dig refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-07 14:49

Selv tak....

Hvis I må og TV2 hjælper er det jo det bedste....

Ellers må du henvende dig igen....