/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvor købes billige termoruder?
Fra : cristian2
Vist : 2160 gange
20 point
Dato : 23-05-07 08:08

Jeg skal have skiftet ruder i vores sommerhus fra 1967 da stort set alle ruder er punkterede.

Findes der et sted hvor man kan købe billige temoruder? For eksempel en hjemmeside i udlandet.

Det behøver ikke være energiruder, tror jeg, da en del af huset alligevel har enkeltglas og vi fortrinsvis skal bruge huset om sommeren.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-05-07 09:09

Prøv at kontakte disse http://www.skave-nedbrydning.dk/

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 23-05-07 09:25

Indhent tilbud. Jeg vil ikke bruge brugte ruder, der er ingen garanti, og en snarlig punkteret rude er kun til ærgrelse. Og lad være med at tro at ikke energiruder er billigere det gælder ikke mere, da de ikke sælges mere, så omstilling af produktionen til sådanne, fordyrer prisen. Indhent tilbud er mit råd.

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 23-05-07 09:43

Jeg kan varmt anbefale det firma jeg havde for 12 år siden men som jeg ingen andel har i at reklamere for. Men jeg ved at Bill som står for det er til at tale med ( og de tar ikke for meget )
Hilsen Valder
Køb ikke brugt de kan være istykker uden du kan se det ( punkteret )
Jeg har over 40 års erfaring med fabrikation af glas

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 23-05-07 10:47

Kode
Jeg kan varmt anbefale det firma jeg havde for 12 år siden

- hvad var det for et firma, Valder?

Accepteret svar
Fra : valdera

Modtaget 20 point
Dato : 23-05-07 13:22

Hej igen det må du undskylde, jeg glemte at fortælle firmanavn det er
AT Glas HC Ørstedsvej 6 9900 Frederikshavn Telefon 98429898

Hilsen Valder

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-05-07 13:25

Indskudt bemærkning: Hos Skave Nedbrydning har man også nye vinduer. De opkøber restpartier hos fabrikker i bl.a. Ringkøbing, Hvidbjerg og Struer

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-05-07 14:53

Enig med Balcanard.
Skave nedbrydning sælger kun gode varer.
Ellers må du til polen.
Storke Vinduer får efterhånden alle termoruder
fra Polen.

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 23-05-07 21:17

Det er vel ikke vinduer men Termoruder ?
MVH Valdera

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 24-05-07 00:15

Netop.

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 24-05-07 08:21

Hvornår er Skave nedbrydning begyndt at lave Termoruder ?

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 24-05-07 09:20

De laver dem ikke - de sælger dem
når de har opkøbt hos diverse fabrikker.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 09-07-07 10:35

Tak for svaret valdera.