/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Beklædning - Kajak
Fra : spejder_ben
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 22-05-07 09:42

Er lige begyndt at ro kajak og skal ha invisteret i en rojakke. Går efter en som bare giver god beskyttelse mod vind og vand. Skal have neopren ved ærmerne og hals.
har søgt lidt på nettet og der er et større markede for jakker. Er der nogle som har erfaringer med hvilke modeler eller typer som er gode og til en fornuftig pris?
Prisklassen må gerne ligge under 1000 kr.

Har bla. kigget hos spejdersport, kajakcentrum og dansk-kajaksport.

Kom med nogle forslag og der skal gives point

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-07 10:17

Citat
Har bla. kigget hos spejdersport, kajakcentrum og dansk-kajaksport.

Det er jo der ekspertisen er.
Ellers er der jo klubberne som ved alt det du har brug for.

Accepteret svar
Fra : Thomas.Haugaard

Modtaget 100 point
Dato : 22-05-07 11:42

Spørg dig for der hvor der er viden. det vil sige klubben du ror i. Få der også anbefalet nogle brugbare butikker hvor du også kan søge råd.

Spejdersport er en god butik at handle i hvis man har brug for at få råd og vejledning af nogen der har prøvet tingene selv og ikke er ude på at sælge dig mere end du har brug for. Til gengæld så får du også engang imellem lov til at betale lidt mere for tingene.

VH

Kommentar
Fra : spejder_ben

Dato : 22-05-07 12:37

Ja vil også prøve at høre i klubben, men nu kommer jeg ikke lige derud før på mandag og ville lige prøve her. Det kunne jo være heldigt at der var nogle som have en favorit..

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 22-05-07 21:03
Godkendelse af svar
Fra : spejder_ben

Dato : 24-05-07 04:52

Var måske ikke lige nogle gode svar. men accepter og lukker spørgsmålet.
Tak for hjælpen..