/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Erfaringer med Onfone...?
Fra : Ysseven
Vist : 3772 gange
50 point
Dato : 21-05-07 20:11

Hejsa!

Jeg overveje at skifte fra TDC til Onfone (www.onfone.dk). Er der nogen der vil dele en erfaring?

Det skal siges, vi kun taler om fastnet (ikke mobil eller internet) og at jeg snakker en hel del med Tyskland.

Håber på gode svar i løbet af aftenen, fordi jeg gerne skulle beslutte mig i morgen.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 60 point
Dato : 21-05-07 20:15

Dette link virker.
www.onfone.dk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-05-07 20:22

Har du undesøgt Skype - som kan ringe til fastnet i udlandet.
I Skype sættes der penge ind og så tæres der på dem ..............ingen uventet regning.
Skype kræver bare en bredbåndsforbindelse.
Skype er ikke afhængig af en bestem telefonlinie eller bredbåndsforbindelse.
www.skype.dk

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 21-05-07 20:54

Skype har jeg prøvet - det duer ikke. I al fald ikke hos mig...!

Jeg søger nu heller ikke andre løsninger i bred forstand, men konkret erfaringer med Onfone.

Men tak fordi du skrev linket, så det kan bruges.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-05-07 20:56

ok -

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 21-05-07 23:14

Hej Ysseven.

Har du prøvet at tjekke FONET.dk, det køre på det samme men yder en kanon service, her for du 2 liner for samme pris.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-07 23:53

Citat
Skype har jeg prøvet - det duer ikke. I al fald ikke hos mig

Så duer onphone heller ikke.....

Din hastighed må jo være for lille.. !!!!!!!

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 22-05-07 10:54

Skype går via PC.

Det gør OnFone ikke...!

Erfaringer...?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-07 12:30

Det behøver skype helle ikke.....

Hastigheden ligger i din netforbindelse - ikke i din PC....

Godkendelse af svar
Fra : Ysseven

Dato : 22-07-07 08:26

Tak for svaret e.c.

Ikke fordi det gav svar på mit spørgsmål, men rettede linket...

Jeg vovede pelsen - og nu har jeg skiftet og er i det store hele fint tilfreds.

Kommentar
Fra : e.c