/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Billigt men godt husbyggefirma
Fra : allanni
Vist : 9874 gange
500 point
Dato : 20-05-07 20:26

Vi vil gerne "vælte" vores 130 år gamle hus og bygge et nyt på grunden, som simpelt hen ligger perfekt. Men huset er for gammelt, synker og kræver en store renovering. Derfor vil vi starte forfra.
Hvilket firma kan I anbefale, gerne træhus.
Billigt men kvalitet - gerne medbyg.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-07 20:45

En anbefaling fra ukendte, er den noget værd?
Min svoger entreprenøren uærlige søren kan anbefales.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-07 20:56

Eller hvorfor ikke a-z huse som var på tapeten for nylig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-05-07 20:57

Jeg kan varmt anbefale Skovbohus

http://www.skovbohuse.dk/

Mine forældre har fået bygget af dem, alle aftaler blev overholdt til punkt og prikke, både alle dem vedr. selve leveringer, byggeriet, og prisen

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 20-05-07 20:58

allanni

hvor i landet skal i bygge

per

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 20-05-07 21:08

hvis det er i nordjylland, skal du ringe til chs byggeservice i hornum, 9600 års. de er specialister i træhuse og laver også sokkel og kloakker.

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 20-05-07 22:47

IDE huse eller Eurodan Huse kan varmt anbefales. de er både billige og gode.

http://www.eurodan-huse.dk/

http://www.ide-huse.dk/

Kender flere der har fået lavet huse ved Ide Huse

Kommentar
Fra : ulrik007

Dato : 20-05-07 23:05

hej!

jeg er selvstændig murer, sammen med min bror, og vi kan da godt give dig et tilbud.

vi har været selvstændige siden juli sidste år.

hvis du gerne vil se noget af det vi har lavet så er det ikke noget problem, har 2 som du kan se som er helt færdige og så har vi et som vi er i gang med.

hvor er det henne??

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-05-07 07:36

- som Nordsted1 skriver: http://www.skovbohuse.dk/
Jeg har hjulpet min svoger på et medbygger-projekt fra Skovbo - alt fungerede 100%...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-07 09:22

Der er INGEN ved sine fulde fem der starter et millionprojekt pga. nogle "anbefalinger" fra "kompetente" som "ukompetente" kandubrugere......

Der findes 1000vis af entreprenører i DK såvel som EU der kan klare den opgave til fuld tilfredshed....

Det er en HEL FORKERT indfaldsvinkel til et sådant spørgsmål....

Det kan næppe være alvorligt ment....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-07 17:17

Sandsynligheden for at fupmagerne melder sig er stor.
En anbefaler kan have interesser i byggeriet, penge under bordet
o.l. hvis han ordner jobbet til en bekendt mester.

Kommentar
Fra : allanni

Dato : 21-05-07 17:53

Vi skal bygge i Brædstrup mellem Horsens og Silkeborg.
Vi ønsker anbefalinger - som f.eks. de der nævner og har erfaringer med Skovbohuse eller AZ.
Vi hælder mest til et træhus, men er åbne for mursten også.
Vi har kigget utallige hjemmesider og har ikke fundet HUSET, men ønsker at tilrette ud fra egne ønsker.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-07 18:30
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-07 18:32
Kommentar
Fra : arnely

Dato : 21-05-07 19:16

Jeg ville vælge et Svensk træhus hvis det var mig.
Jeg har en frisk artikkel som jeg kan sende til jer hvis det var noget for jer.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 21-05-07 19:18

Hov glemte lige en vigtig ting. Det er ikke alle kommuner der vil have træhuse, så i skal nok undersøge det med kommunen først.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 21-05-07 19:46

Jeg vil nødig være mistænkt for at være en fupmager, men kan stå inde for hvad jeg har skrevet om Skovbohusene

Du kan jo også tjekke dissee sider

http://www.anmeld-haandvaerker.dk/

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=26&conference=277&posting=670823

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-07 20:28

Regn med min. 100.000 for nedrivning og fjernelse
af murbrokker m.m.

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 21-05-07 21:22

Refi, du er da godt nok fremme med riven idag Selvfølgelig er der ikke nogen, der starter op med at bygge hus med kun en anebfaling fra en Kandubruger, men man kan da godt spørge og samle informationer og erfaringer. Selvfølgelig er spørgsmålet stillet helt alvorligt. Vi behøver jo ikke at blive høvlet ned, når vi spørger om noget herinde, vel?!!!

Nå, men jeg kigger jo også meget på huse for tiden. Et rigtigt fedt træhus kan du finde her: http://www.hjemas.dk/

De har vildt gode planløsninger - 3 forskellige - og de er efter min mening rigtig flotte arkitektonisk også. Og så reklamere de med kvadratmeter-priser fra 7500-8500 kr. Jeg føler mig meget fristet - hvis vi da lige får en grund

/Ruder4

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 21-05-07 21:25

Rettelse: Ikke anebfaling, men anbefaling. Fingrene vil ikke helt som jeg vil, men I forstår sikkert meningen.

/Ruder4

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-05-07 08:18

Bredal Byg - Knud har jeg hørt vældig pænt omtalt. Netop med træhuse og sådan noget som pairuldsisolering. Hans tømrere er timelønnede og ikke akkordracere. http://www.bredalbyg.dk/

Godkendelse af svar
Fra : allanni

Dato : 28-05-07 22:00

Tak for svaret Nordsted1.
Men Bredal-byg lyder også interessant, lille og garanteret seriøs, så disse to vil vi nok kontakte.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-05-07 22:18

Selv tak, og held og lykke med byggeriet.

Hos Skovbohuse, kan du også selv komme med tegningerne (eller udkast ) til dit drømmehus, du kan også være medbygger, for at holde prisen nede

Kommentar
Fra : lisesvendsendk

Dato : 07-08-15 13:59

Jeg kommer lige lidt sent ind i diskussionen, men må lige anbefale Huscompagniet:

http://www.huscompagniet.dk/

De er billige, og så holder de altså aftalerne!