/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
hund bliver til himstregims?
Fra : acilia
Vist : 797 gange
50 point
Dato : 19-05-07 21:52

Min søster og jeg kan huske en børnebog fra da vi var små. Den handlede om noget med en hund som bliver forvandlet til en himstregims - himstregimsen værende sådan et væsen med en lang hals og en sjov krop.

Jeg har ledt og søgt på nettet og kan ikke finde titlen - eller noget om sådan en bog.
Vores mor tror det er noget vi finder på..

Kan nogen huske sådan en børnebog?
kh
Acilia

Kommentar
Fra : nasher

Dato : 20-05-07 08:18

Jeg kan huske at det vidst nok var noget med et dyr, som var en del af en historie en person fortalte og så da andre fortalte videre bliv billedet af dyret ændret.

Selve navnet kan jeg ikke , men det kan være det hjælper andre med at finde navnet ;)

NASHER

Accepteret svar
Fra : metteto

Modtaget 50 point
Dato : 20-05-07 08:25

Jeg kan se billederne for mig, men titlen??
Prøv det lokal børnebibliotek, de plejer at være meget hjælpsomme.
GOd jagt
KH METTE

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 08-06-07 17:12

Kære begge
Undskyld jeg havde helt glemt at følge op - Jeg er meget glad for at jeg ikke er den eneste der kan huske bogen - nu prøver jeg biblioteket - de må kunne hjælpe.
Jeg lukker ikke for spørgsmålet endnu - skriver når jeg har fundet bogen.
kh
Acilia

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 14-06-07 10:03

HURRA - jeg fandt ud af det:

http://www.billpeet.net/PAGES/whingdingdilly.htm

Humpeligimpen af Bill Peet..

Kh
Acilia

Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 14-06-07 10:04

Tak for svaret metteto.