/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
tømme mappen seneste dokumente
Fra : chokoladegrisen
Vist : 361 gange
100 point
Dato : 17-05-07 22:00

I start menu er der en mappe som hedder seneste dokumenter.
Hvis jeg vil slette et af disse kan jeg højreklikke og slette men så kommer de gamle frem - hvordan tømmer jeg hele mappen ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-07 22:07

Jeg bruger et program til at rydde op på temp filer og seneste domenter med flere: http://www.unhsolutions.net/IEPK/index.shtml programet er gratis og men at bruge, den kan indstilles til at bevare nogle temp filer og cookies, for eksempel din Kandu cookie så du ikke skal logge ind hver gang, programmet kan også indstilles til køre når du lukker briwseren eller når du lukker Windows

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-07 22:08

Citat
briwseren
håber du forstår menigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-07 22:10

rediger - marker alt - slet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-05-07 22:11

Højreklik på Start og vælg Egenskaber, vælg nu fanebladet Menuen start og her vælger du så Tilpas

På det nye billede du får frem vælger du fanebladet Avanceret og nederst på dette faneblad fjerne du fluebenet ud for Opret en liste over de senest anvendte dokumenter.

//bentjuul

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-07 22:14

bentjuul det er kun listen som forsvinder, seneste dokumenter er stadig i mappen Documents and settings "dit navn" Recent

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-05-07 22:22

o.v.n > Hvis indholdet skal fjernes helt fra computeren så trykker man bare på Ryd liste ud for "Opret en liste over de senest anvendte dokumenter" og så er det væk og har man samtidigt fjernet fluebenet så forsvinder mappen også i Start.

Annuller spørgsmålet
Fra : chokoladegrisen

Dato : 17-05-07 22:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål