/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Suzuki 9,9 eller 15 hk
Fra : kattegat01
Vist : 759 gange
133 point
Dato : 17-05-07 21:54

;Hej hej. jeg kunne godt tænke mig at købe en suzuki påhængsmotor 9,9 eller15 hk 2 takter.med kort ben, nyere. men den skal være med selv smøring. dvs. med en lille tank med olie hvor motoren selv tager olien via en olie pumpe. den fås ikke som ny mere, men det kunne jo være at der var en her der havde en han ville sælge. mvh kattegat01.

Accepteret svar
Fra : MacMadsen

Modtaget 66 point
Dato : 16-06-07 09:19

Tror ikke du får held med at annoncere efter den sådan en motor her på Kandu.dk
Prøv i stedet www.dba.dk eller www.brugt.dk eller andre af den slags hjemmesider.
Kandu.dk er jo ikke et handelsforum

Mvh
MacMadsen

Godkendelse af svar
Fra : kattegat01

Dato : 02-07-07 23:59

Tak for svaret MacMadsen.
Mac Madsen. Det kunne jo være at der var en der så det og godt ville sælge ikke. osse selv om det ikke er et salgs forum. Mvh. Kattegat.1