/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
BO hvor er du ???
Fra : birgittemagnus
Vist : 891 gange
100 point
Dato : 14-05-07 12:46

Hej kanduser. Jeg ved ikke rigtigt omdet er den rigtige kategori til mit spørgsmål, men...

Vi skal holde gensynsfest i idrætshuset ved Tisvilde Skole for årgangen 1964-1971, og vi kan ikke finde BO SØRENSEN.

Vi I godt hjælpe??

Vi har søgt alle mulige steder og spurgt alle mulige uden held - så derfor prøver vi nu her,for
måske kan nogen genkende ham, eller har nogle ideer til hvordan vi kan finde ham ???

Billedet er taget som klassefoto i ca. 1967-1968 omkring 4.klasse, da han var ca.11 år.
Ca. et år senere (69) flyttede Bo til jylland - siden har vi ikke hørt fra ham.

I dag er Bo omkring 50 år.

Jeg kan desvære i få det søde billede ind som er taget af ham.

En sød smilende dreng med lyst krøllet hår.

Hvis nogen kender Bo, eller har ideer til hvordan han kan findeser det meget velkomment.

På forhånd tak for hjælpen.

Anne Birgitte Magnussen
birgittemagnus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-07 12:53

Inden vi kommer med 200 link til at finde "søde" BO.....

Så fortæl lige HVOR du har søgt.....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 14-05-07 12:55

Du kan lægge billede her.....

http://www.peecee.dk/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-05-07 12:56
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-05-07 12:57
Kommentar
Fra : S_nord

Dato : 14-05-07 14:09

Hej B,,,

Hej andre,,

Teknisk uheld vi beklager, men her har vi søreme BO

Her er billede af Bo.... er han ikke sød ???
http://peecee.dk/?id=44782

stor hilsen
s

Kommentar
Fra : Arials

Dato : 14-05-07 17:24

har du prøvet jubii's skolekammerater/naboer/venner ting???

Kommentar
Fra : S_nord

Dato : 14-05-07 18:30

Hej alle

Jeg er med lidt på en sidelinie - hjælper Anne Birgitte lidt med det praktiske / tekniske,,

men jeg tror iden skulle være om der tilfældigvis var nogen der kunne genkende billedet af Bo.

Jeg tror at flere ting har været forsøgt, men nu går det på noget med genkendelse - ja det er et slaks forsøg - det er jo lidt svært at spore nogen der hedder Sørensen og er flyttet til Jylland for 100 år siden - men vi ville jo gerne finde ham. Han skal da også med hvis han vil!!

http://peecee.dk/?id=44782 men sød er han da ik?

Er der nogen der kan genkende Bo Sørensen
hilsen og tak
s

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-05-07 07:28

Tænk hvis han bor i Udmurtia og ikke i Nordjylland.

http://www.searchenginecolossus.com/Udmurtia.html

Kommentar
Fra : S_nord

Dato : 15-05-07 08:15

Som sagt jeg hjælper Anne Birgitte lidt (har lidt travlt) ...

Foreløbig tak for jeres forsøg, men gamle-venner virker håbløst, det er prøvet. Og Jubii ser ud til ikke at due - ellers sig hvad linket er. Teil - dril du bare lidt - men sagen er at det føles lige så svært som hvis det havde været nogen fra Simbuktu vi skulle finde. men sagen er jo god nok.

Det ville jo være fint hvis vi kunne finde alle men nu skulle forsøget så gå på om der tilfældigves var nogen der kunne genkende bo.
http://peecee.dk/?id=44782 - her er han igen

kan nogen genkende ham?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-05-07 09:10

Citat
Ca. et år senere (69) flyttede Bo til jylland - siden har vi ikke hørt fra ham.

Der må da være nogen der kan huske HVOR i landet han flyttede hen....
De er vel ikke bare stukket af i mulm og mørke....

Hvis du f.eks. ved at han flyttede til ringkøbingegnen (eller et andet ca. sted) kunne du jo benytte de lokale aviser i området....

Hvad med kirker/præster - han er jo sikkert konfirmeret....

Skolegang må ligeledes være fortsat - jeres egen skole ved vel også hvortil overflytningen er sket....

Dette blot et par ideer til at komme videre....

Det er svært at "blive væk" i Danmark

Godkendelse af svar
Fra : birgittemagnus

Dato : 15-05-07 11:26

Tak for svaret refi.
Tak for jeres hjælp. Nu har jeg forsøgt, at sætte billedet ind.
Man kan skrive til mig på birgittemagnus@sol.dk
Mang hilsner

Anne Birgitte Magnussen
Telf.nr. 26 29 48 71

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-05-07 11:35

Selv tak, men giv ikke op.....

Kommentar
Fra : birgittemagnus

Dato : 15-05-07 11:35

Hvor er BO - kan nogen genkende den lille søde dreng fra 1969.

Vi gik i Tisvilde Skole og sang sammen i første klasse "Se min kjole den er hvid som sneen",
du var min bagerven.

Senere spillede vi sammen i De Tre Tjenere, hvor jeg var trolden.

Håber at høre fra dig, vi har fundet alle i klassen.

Mange hilsner

Anne Birgitte Magnussen
birgittemagnus@sol.dk

Kommentar
Fra : S_nord

Dato : 15-05-07 11:37

Hej Anne Birgitte

mon ikke der er gået lidt get i teknikken - nu har du jo lukket spørgsmålet

hilsen
sus = s_nord

Kommentar
Fra : S_nord

Dato : 15-05-07 11:40

Det kan jo være at vi prøver igen senere ???

sus = s_nord

Kommentar
Fra : S_nord

Dato : 15-05-07 11:42

get = ged

Kommentar
Fra : birgittemagnus

Dato : 15-05-07 11:45

Hej Sus

Hvordan lukket jeg har kun sendt det.

Hilsen

Anne Birgitte

Kommentar
Fra : S_nord

Dato : 15-05-07 11:50

Ja det er jo lige det!!! Ved at acceptere svar til fx. refi er spm. derved lukket - men pyt med han gidder sikkert lege med en anden gang. Om en time er spm. lukket og andre brugere kan kun købe sig (med points) til at se tråden - skii med det vi laver bare en ny.

hilsen sus

Kommentar
Fra : S_nord

Dato : 15-05-07 11:53

Du gav oven-i-købet ekstra 10 points til refi (det er ham vel ondt) men du skulle have nøjets med at trykke send og ikke aksepter

pyt med det

sus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-05-07 12:33

Citat
men pyt med han gidder sikkert lege med en anden gang

Selvfølgelig gør jeg det.....

Også UDEN point.....

Men Kandu viser endnu engang at HER lærer man noget.....

Nu lærte spørgeren da at man IKKE skal acceptere svar FØR debatten er omme....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-05-07 12:34

Citat
Du gav oven-i-købet ekstra 10 points til refi

Nahhhh

Det er Kandu der gør det....

Kommentar
Fra : birgittemagnus

Dato : 15-07-08 17:29

Kære Kandusere

Vi har fundet Bo Sørensen sidste år, så der er ikke brug for I efterlyser ham mere på google.

Kan I hjælpe mig med at lukke spørgsmålet.

Mange hilsner

Nuserpigen

Kommentar
Fra : birgittemagnus

Dato : 15-07-08 17:33

Kommentar
Fra : birgittemagnus

Dato : 06-08-09 11:05

Kære Kandusere

Hvordan får jeg slettet dette spørgsmål fra google. nogen har lagt det derind og
Bo er fundet.

Mange hilsner

Nuser

Kommentar
Fra : Franzer

Dato : 21-08-09 18:26

Du har selv lagt det ind. Det kan man se ved at du har startet spørgsmålet..... men her er svaret:

Luk dine spørgsmål

Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere
et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point.