/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Dansk engelsk ordbog (ny side)
Fra : CarstenGP
Vist : 723 gange
100 point
Dato : 13-05-07 15:00

Jeg har via mit website fået tilsendt en mail, med tilbud om at linke til følgende side:
http://www.babylon.com/define/100/Danish-English-Dictionary.html

Gratis dansk/engelsk ordbog.
(Med mulighed for at downloade ordbogen)

Jeg kan ikke rigtig gennemskue, om der er noget lusk med i spillet, eller om den er helt legitim.
Jeg vil jo ikke risikere at linke til en side, der evt. indeholder spyware/virus.

Så hvis nogen kender til siden, så vil jeg gerne høre om i har haft nogen ubehagelige oplevelser med den. Hvis nogen prøver den af, vil jeg også gerne høre resultatet.

Go' dag til alle...

Carsten

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-05-07 15:17

- den kan du roligt hoppe ind på...

Accepteret svar
Fra : mystik

Modtaget 100 point
Dato : 13-05-07 18:53

Det er svært at sige, hvad der er spyware eller virus på - og hvad der er sikkert at besøge...

Men...spybot er et kanon program at tjekke med efter man har været online forskellige steder.
Ligesom AVG antivirus eller avast er gode software mod virus

Men mage tak for tippet ellers! Den side kendte jeg ikke...

Godkendelse af svar
Fra : CarstenGP

Dato : 13-05-07 19:21

Tak for svaret mystik.