/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Øhh selv Iah
Fra : kimse_29
Vist : 680 gange
20 point
Dato : 11-05-07 22:47

Citat
Du burde ikke bedømme et tip du overhovedet ikke har en snus forstand på!

Jeg bedømmer lige præcist det jeg selv vil bedømme, uanset hvad! Kan du ikke tåle kritik er det nok ikke stedet for dig!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-07 23:02

????????

Problemer ?????

Kommentar
Fra : kimse_29

Dato : 11-05-07 23:04

ikke andet end iah skrive til mig privat!

Citat
Du burde ikke bedømme et tip du overhovedet ikke har en snus forstand på!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-07 23:06

Nåååhhhhh

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-05-07 00:14

Hvad er dit spørgsmål? Uddyb det lidt nærmere. Måske er jeg enig med dig

mvh
franksp

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-05-07 04:25

iah, er det ekstremt største fjols på hele kandu

Han giver som princip 0 stjerner, han er virkelig en idiot. Det er ikke ofte jeg ytre mig negativt om personer, men iah er virkelig så dum, at det er trist for menneskeheden

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-05-07 09:56

Hvorfor helv.... kan man ikke bare acceptere at vi ikke alle er ens og ikke tænker ens. Om man har fået dårlig kritik af en som måske ikke er enig i sin overbevisning om et eller andet, derfor behøver man vel ikke fare i flint og straks verbalt hagle en anden ned.

Jeg er selv fuldstændig ligeglad om der er en der ikke er enig i hvad jeg siger, med mindre jeg kan overbevises om at det jeg er kommet med er forkert. Så bøjer jeg mig da gerne for det. Tænk hvis skuespillere skulle føle sig krænket hver gang de fik dårlig kritik, så ville der sgu ikke komme ret mange nye film, for der vil ingen skuespillere være tilbage.

Dette råd gælder jer begge, ja faktisk os alle

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-07 17:08

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-05-07 19:45

--------------------------------------------------------------------------------

dr_dem har du overhovedet ikke læst de foregående svar?
Sådan en nørd paphoved altid negatige svar aldrig positive menser han eller hvad tit og ofte

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-07 17:10

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-07 23:06

--------------------------------------------------------------------------------
Nåååhhhhh

er det dig???????????????????????????????????????????????????????????????????????

dr.dem

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 13-05-07 21:42

I forhold til tips har jeg det sådan, at hvis et tip ikke er mig relevant, så trykker jeg på tilbage... Det er da for latterligt at bedømme et tip, man allaigevel ikke kan forholde sig til, men andre kunne måske. Hvis tippet ikke er relevant for én, så er man jo ikke kvalificeret til at bedømme tippet.

Men i forhold til tråde, der kun skal bruges til at komme sig over en skideballe fordi man har været for "obsternasi".... har jeg det rimeligt anstrengt.
kimse_29: En anden gang (og der kommer vel flere???) Tag din skideballe og lad os andre være i fred. Det er da for ynkeligt, at du ovenikøbet vil offentliggøre din "obsternasihed".....

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-05-07 22:49

lidt selvmodsigende justuniverse, mener du andre skal holde kæft, så start med dig selv!

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 13-05-07 23:01

troldenesdbhb: Tak for dit indlæg. Men jeg kan ærlig talt ikke lige forstå, hvad du mener med "selvmodsigende" - måske du vil forklre det?
Jeg selv har vist ikke for nyligt startet nogle tråde????

Accepteret svar
Fra : Laika_pigen

Modtaget 20 point
Dato : 24-06-07 08:05

LOL

Godkendelse af svar
Fra : kimse_29

Dato : 24-06-07 08:05

Tak for svaret Laika_pigen.