/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Mini - DVD program til afspiln
Fra : BarsKill
Vist : 669 gange
100 point
Dato : 10-05-07 17:43

Hej kandu'ere.
Vi har lånt et Sony digatilvideo-kamera og har optaget forskelligt på en mini-dvd.
Men hvordan får vi det frem? Quicktime og Windows mediaplayer kan ikke finde det.
Vores DVD-afspiller kan finde en mappe - men siger den er tom...
HJÆÆÆLP!!
KH Karsten

Accepteret svar
Fra : video11

Modtaget 100 point
Dato : 10-05-07 19:54

Hej Carsten.
I skal have et videoprogram,feks. Pinaple 9+ eller 10 . På disse kan i redigere
alt det i har optaget, til noget alle kan se på. Jeg tænker på at alt som er noget
skidt på videoen bl.a. hvis man har fået en masse ben med på videoen(kommer
af at man glemmer at slukke recording )
vh video11

Godkendelse af svar
Fra : BarsKill

Dato : 04-07-07 07:25

Tak for svaret video11.