/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Ekstern
Fra : Daxxa
Vist : 501 gange
50 point
Dato : 09-05-07 14:37

HAr kommet til at trykke deaktiver ved min eksterne harddisk, tror nok det var under sikker fjernelse af hardware, hvordan får jeg den så aktiveret igen`??

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-05-07 14:41

- tænd for disken og genstart computeren...

Kommentar
Fra : Ultimate-Helper

Dato : 09-05-07 14:43

Ja, enten skal du slukke og tænde disken igen.
Eller genstarte din computer.

Kommentar
Fra : hr_hvalsoe

Dato : 09-05-07 14:43

Jeg vil tro du kan aktivere den her:

Gå i Start - Kontrolpanel - System - fanen Hardware - Enhedshåndtering - find enheden på listen og dobbeltklik på denne - aktiver herfra enheden (i rullemenuen i bunden).

Mvh
hr_hvalsoe

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 09-05-07 14:52

Ingen af delene :S

Kommentar
Fra : hr_hvalsoe

Dato : 09-05-07 14:58

Gå i Start - Kontrolpanel - Administrative værktøjer - Computeradministration - Diskhåndtering - højreklik på det eksterne drev (højreklik helt ude til vestre) og vælg Egenskaber - aktiver herfra enheden (i rullemenuen i bunden).

Mvh
hr_hvalsoe

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 09-05-07 15:03

Der er ingen Ekstern Kun, C, D og PQService

Kommentar
Fra : hr_hvalsoe

Dato : 09-05-07 15:07

Hvordan er den helt præcist blevet deaktiveret?

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 09-05-07 15:11

Kom til at trykke: Brug ikke denne enhed i den aktuelle hardware profil (Deaktiveret), mener nok det var såen,

Det var nede i proceslinjen

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 09-05-07 15:25

Kan det passe at under enhedshåndtering at det er den under Portable Devices og det så er en ukendt enhed??

Ellers kan jeg jo fjerne den, og genstarte og så om den så ikk installere sig selv

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 09-05-07 15:37

Har fundet ud af det :D

Det var hvis selve usb stikket der var deaktiveret,

Annuller spørgsmålet
Fra : Daxxa

Dato : 09-05-07 15:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : hr_hvalsoe

Dato : 09-05-07 15:39

Jeg ville nok fjerne alle driverne til USB portene og genstarte PC´en. Herved burde Windows finde disken igen.