/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Tjener ved DFDS...
Fra : IceCap
Vist : 1645 gange
240 point
Dato : 19-01-03 18:05

Jeg overvejer at tage ud og sejle, så er der nogen her, der har arbejdet som uddannet tjener på en af DFDS' skibe indenfor de sidste par år, som kan fortælle mig noget om:
__________________________________

Løn- og skatteforhold.

Arbejdsperioder (Ude/hjemme).

Personale forhold/faciliteter/goder ombord, og i land for den sags skyld...

Og sådan generelt set om livet ombord.
__________________________________

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 19-02-03 23:00

Jeg har ikke selv været ude, men kender flere der har.
Lønnen er ret god da du kun betaler ca. 9% skat.

De fleste sejler 14/14. 14 dage ude og 14 dage hjemme.
Man er 2 om en kahyt. Når man kommer lidt højere i rækkerne får man enmandskahyt.
Der er helt klart goder ombord. Du køber f.eks. parfumer osv. til meget lave priser.
Håber dette var til lidt hjælp.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 20-02-03 22:34

Tusind tak for responsen, hvis du har mulighed for det må du meget meget gerne tippe dem du kender som har været ude via "send til en ven" i bjælken over spørgsmålet! Tusind tak igen!!!

Accepteret svar
Fra : evil_jew

Modtaget 240 point
Dato : 20-02-03 22:40

Det er hermed gjort og velbekomme.... (Får man så ikke pointene

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 20-02-03 22:40

Det er hermed gjort og velbekomme.... (Får man så ikke pointene

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 20-02-03 22:41

hov... den gik lige i kage for mig...

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 20-02-03 22:42

Hvis det resulterer i et rigtig godt svar får du pointene via et andet spørgsmål, der kommer til at hedde "Til den onde Jøde" *GG* Sikket navn!

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 20-02-03 22:44

Afviser for at give andre mulighed for at svare, men siden du er den eneste, der har givet respons i en måned får du lige så mange points som den der svarer, hvis der altså er nogen. Har ingen svaret indenfor den næste måned får du point'ene til dette spørgsmål!

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 20-02-03 22:47

oki doki. Det er da et fedt navn... er blevet kaldt jew i mange år og "evil" er kommet til siden da jeg begyndte som pro. dj.

Kommentar
Fra : hedefelt

Dato : 01-09-03 15:03

Er spørgsmålet besvaret - så luk det venligst ellers kan du prøve at kaste et blik på nedenstående

http://www.dsrf.dk/

Michael

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-10-03 10:26

Hejsa

Hvis dit spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det?

mvh
Ishoey

Godkendelse af svar
Fra : IceCap

Dato : 01-03-06 18:44

Bedre sent end aldrig.