/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
børnefødselsdag
Fra : a2412
Vist : 662 gange
20 point
Dato : 30-04-07 16:01

Hjælp- Jeg har inviteret min søns klasse til fødselsdag en lørdag. Men det viser sig at næsten ingen kan komme (kun nogle få piger) på grund af et fritidsarrangement for nogle og ferie for andre den dag. Kan man tillade sig at skrive en ny invitation og rykke datoen for fødselsdagen?.

MVH

en der meget gerne vil holde fødselsdag.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-04-07 16:13

nej

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 30 point
Dato : 30-04-07 16:31

selvfølgelig kan du det. det handler jo om at din søn får en god dag, hvorfor ellers holde fødselsdag?
Lav noget andet sjovt på lørdag og find en god dato efter ferien hvor hans tætteste venner i hvertfald kan.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-04-07 16:32

Tjaee, jooeee hvorfor ikke?

Men på den anden side er det så ikke fair overfor dem der evt kunne komme, men så var forhindret en anden dag.

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 30-04-07 16:32

Ja da!!! Det er jo meningen, at din søn skal more sig og have en dejlig dag, men nu bliver arrangementet jo ikke det, I havde planlagt.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 30-04-07 16:34

Én lørdag

under alle omstendigheder, er dagen din søns - og nu er det jo børnefamilier i en klasse - ikke en gallamiddag for særligt indbudte.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-04-07 18:55

Du kan da godt finde en anden dato, men så skal du skynde dig at sende en ny indbydelse ud med den ændrede dato.

Det har jeg set andre gøre. Det er jo ikke sjovt for din søn at komme i skole og fortælle om sin fødselsdag for klassen, hvor det kun var "Susanne, Birgitte og Hanne, der kom.
Når han bliver lidt ældre vil han måske nyde at ingen af drengene kom, men kun pigerne

Lav du bare om på den dato, så din søn får en god og sjov dag.

ps

Hvad siger din søn !!!!

Godkendelse af svar
Fra : a2412

Dato : 30-04-07 20:20

Tak for svaret jomfruane.

Kommentar
Fra : a2412

Dato : 30-04-07 20:26

Tak for svarene. Jeg forstår ikke helt det med blacklist og accept-ud fra de sidste svar står kun muligheden blacklist. Acceptmuligheden er fjernet??. Jeg er lige blevet oprettet som bruger idag.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-04-07 20:29

Acceptmuligheden bliver fjernet, når du har accepteret et svar.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-04-07 20:34

Du kan evt. læse "Kom godt i gang" http://www.kandu.dk/faq.aspx

Kommentar
Fra : engeli

Dato : 09-07-07 16:39

selvfølgelig kan du det. Det er jo for dit barns sin skyld at du gjør det. Har gjort det selv en gang, og det gikk fint det, og de som da kunne komme ble også glade, de synes jo er sjovt å komme til fødelsdag.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 09-07-07 18:45

Mon ikke den fødselsdag er historie nu?