/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Kender nogen dette link
Fra : Mille35
Vist : 955 gange
50 point
Dato : 28-04-07 15:48

http://www.panikangst-panikanfald-angst.com/
Er her nogen der kennder til denne behandlig
Eller er det en der tager røven på en

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-07 16:02

Jeg har læst ca halvdelen af hjemmesiden... jeg har svært ved at tro seriøst på det han skriver, det er en lang smører der roser ham til skyerne, men samtidig skriver han også

Citat
Hvad mere er, at læger og psykologer ved at det virker, men ikke har ressourcerne til at anvende. Hvor skørt er det?

Når hans behandling er så effektiv og så hurtig, hvorfor er det så lige at læger og psykologer ikke har ressourcerne til at anvende det, det kunne sparer mange sygedagpenge og lidelser.

Så ud fra det jeg har læst, så beklager jeg mange gange, men jeg syntes han lyder som fup og fidus

Kommentar
Fra : Sibrijo

Dato : 28-04-07 16:11

jeg har læst ned over siden - og endte langt om længe i bunden.. Synes også han roser sig selv lidt rigeligt - og hvorfor er det lige, at det offentlige ikke bruger en så fantastisk metode! Nederst lover han gratis hjælp - men lover også pengene tilbage?!! Og et ikke eneste sted, nævner han hvad det koster - selvom det er gratis!!
Sorry.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-07 16:14

Citat
Kender nogen dette link

Ja nu.....

Hvis du kan få på skrift at du får pengene tilbage hvis det ikke virker....

Tja..

Det ligner mest en gang amerikanerpjat - de kan tjene penge på alt.....

Jeg ville ikke engang trykke på et link på siden - du bliver med sikkerhed oversvømmet med spam...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-07 16:15

Det er IKKE gratis....

1095.- ved kasse 1

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-07 16:16

Det er jo bare en dansk agent der hverver kunder....

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 28-04-07 16:21

Syndes bare så at det er plat at tjene på andre har det skidt inc.mig selv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-07 16:25

Hans debatforum er lukket?? der står så en henvisning til en anden side, måske du skulle prøve at oprette dig som bruger, og komme i kontakt med folk der har prøvet hans metode ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-07 16:28

Mille35, jeg kan kun give dig ret, det er så grisk/groft at tjene på andres elendighed.

Hold dig langt væk fra den plattenslager.

Hvis hans metoder var så suverænt gode, var de da blevet verdenskendt, forlængst.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-04-07 16:49

Fra en af lovprisningerne.
Citat
Lad være med at bruge penge og tid på det der ikke virker. Du bliver nødt til at tro på mig når jeg siger, at jeg kan vise dig hvordan du skal handle.

Morsomt indslag.

En som absolut ikke er plattenslager, når du har det dårligt..................er din læge.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-07 16:55

Citat
når du har det dårligt..................er din læge

Ganske korrekt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-07 17:17

Og han er så proff. at han sender dig videre til en der er endnu mere proff

Rigtig god bedring

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-04-07 18:42

Ja, jeg går sq hurtigt kold, når jeg skimmer ned over siden - han må lide af en erindringsforstyrrelse, når han gentager sig selv så mange gange!

Jeg føler, at jeg står med en konvolut, fyldt med alverdens reklamer, værdikort, rabatkuponer og jeg skal gi' dig...... fra en amerikansk konkurrence virksomhed!

Eller en stak papir fra Ellos

En amerikansk sælger løber jeg skrigende væk fra - når det så ovenikøbet handler om så svære ting, som panikangst mv......., kan man ikke se min r.. for bare skosåler!

Jeg vil se, om jeg kan huske at give linket til min læge.

Moster mistænksom

Kommentar
Fra : clou

Dato : 28-04-07 19:11

I stedet for at bruge tid og penge på sådan en "Plattenslager" kunne du prøve at surfe ind på siden: www.angstlinien.dk som har både et forum og en gæstebog.

Jeg synes den er alletiders - håber der er hjælp at hente for dig!

De varmeste tanker fra

Clou

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 28-04-07 21:10

prøv engang at google på lindenmetoden. det siger lidt om omfanget af rekvalme og hvor ufine metoder der tages i brug.
En anden ting er at det er helt utroligt at denne (ukendte metode) skulle havde hjulpet 75 000 mennesker, hvilket der ingen dokumentation er for så vidt jeg nåede at læse, før jeg fik nok.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-07 21:13

Citat
skulle havde hjulpet 75 000 mennesker

De 74999 er sikkert hans familie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-07 21:14

Næh....

De 75.000 er det antal gange metoden cd/dvd er SOLGT....

De 74999 er sikkert utilfredse kunder.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-07 21:15

Så kan man jo "prøve" at regne ud hvad sådan en platugle tjener....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-07 21:22

Tja han kan jo have tjent temmelig godt, hvis det overhovedet er sandt det der står, jeg syntes hans troværdighed kan være på et meget lille sted

Kommentar
Fra : Yatowi

Dato : 29-04-07 10:14

Jeg ville holdemig langt væk. Som Refi siger risikerer du at blive spammet eller i værste fald at blive plattet for dine penge.......

Kommentar
Fra : stchrisdk

Dato : 29-04-07 18:29

Hej Mille
Du må være godt forvirret over alle de mange meninger, du nu får tilbage som respons på dit indslag.

Jeg må tilstå, at jeg tog mig tiden til at læse det hele, personlig nysgerrighed, da jeg selv er Psykoterapeut i hypnose og NLP. Og arbejder med psykosociale problemer til dagligt.

Jeg tror ikke det et fupnummer, alle de faktuelle oplysninger er korrekte og ikke mindst, er det en herre, der selv har lidt af angst/panikangst det er tydeligt at læse, at han har selv prøvet det helvede, det er at lide af angst. Og det er tydeligt for mig, at den metode har hjulpet ham. Hvis du læser hans nedtrapnings metode, er realistisk og ikke mindst, foregår den i samarbejde med ens egen læge. Så når man læser, hvad han skriver i helhed, kan man tydelig mærke hans iver og lyst til at hjælpe andre, der lider af det, han nu er fri for.

Til dem, der kun ser det som en pengemaskine. Og nej, jeg kender ham ikke.

Citat
Der er ingen grund til at betale for dyr psykoterapi eller angstterapi, det er alt sammen GRATIS når du bliver metodebruger.

PLUS GRATIS angstrådgivning og støtte fra enten mig eller en af mine specialister, når du har brug for det

Det er nu set med mine øjne et godt tilbud. Det er først til sidst, han nævner prisen på hans pakke, som er Kr. 1095,- det er ikke typisk for en der tænker i profit. Og igen, du kan måske få 2 sessioner
hos en terapeut eller psykolog, der svinger priserne fra ca. 500 kr. til 1500 kr. pr. session. Så dyrt er det ikke. Men igen er det din beslutning.

Mit råd til dig, er læs det igen og mærk efter i dig selv om det føles rigtigt for dig, og tag så din beslutning derfra.

Hilsen stchris.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-04-07 20:36

stchrisdk.

Citat
Du må være godt forvirret over alle de mange meninger

Næææ så mange forskellige meninger er der ikke, det er kun dig der tror på den mand

Citat
Og det er tydeligt for mig, at den metode har hjulpet ham

Og hvordan er så hans metode??, jeg må ærligt indrømme jeg kan ikke se hvordan behandlingen foregår, så der må du lige hjælpe mig og andre

Citat
foregår den i samarbejde med ens egen læge

Jeg tvivler på, at alle private huslæger hjælper med denne sygdom, når den er så alvorlig at man skal have psyk. hjælp så er det altså hos en psyk, man skal henvende sig, jeg er nu ikke så sikkekr på en dansk psyk. vil samarbejde med en langtvækhjemmelavet psyk

Citat
Det er nu set med mine øjne et godt tilbud

Det tilbud kan man altså også få gratis i DK, ved at få en henvisning til en terapeut på et hospital

Og det var så min mening

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 30-04-07 11:18

Nu har jeg altså købt pakken
De lyd filer der følger med er utrolige gode
Jeg er osse ved at printe bogen ud og den ser rigtig god ud så jeg håber det vil hjælpe mig med at forstå min angst

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-07 11:20

Jamen så god fornøjelse da....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-04-07 11:42

Pøj pøj med det

Jeg er spændt på at høre om det!

Hanne

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 30-04-07 11:45

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-07 11:51

Ellers ringer du bare til "stchrisdk" - han er i samme brance

Accepteret svar
Fra : dkwM327

Modtaget 50 point
Dato : 30-04-07 12:57

e.c skriver:
En som absolut ikke er plattenslager, når du har det dårligt..................er din læge.

Min kommentar: Enhver er salig i sin tro.
Jeg er blot af en anden mening, da jeg ser mange læger, samt de fleste af dem der hører ind
under det der kaldes sundhedsvæsen, medicinalindustri o.s.v. som virkelig tjener mange penge
på det jeg kalder ”hovsaløsninger”.

Så jeg holder på, at ”Ægte Hjælp” er noget andet end det du anbefaler til Mille 35.

Og så til stchrisdk som bl.a. skriver:
” Jeg tror ikke det et fupnummer, alle de faktuelle oplysninger er korrekte og ikke mindst,
er det en herre, der selv har lidt af angst/panikangst det er tydeligt at læse”

Det er nu set med mine øjne et godt tilbud. Det er først til sidst, han nævner prisen på hans pakke, som er Kr. 1095,- det er ikke typisk for en der tænker i profit.
Og igen, du kan måske få 2 sessioner hos en terapeut eller psykolog, der svinger priserne fra
ca. 500 kr. til 1500 kr. pr. session.
Så dyrt er det ikke.
Men igen er det din beslutning.

Min kommentar er også:
læs det igen og mærk efter i dig selv om det føles rigtigt for dig, og tag så din beslutning derfra.

Vi mennesker er jo meget forskellige, og nogen mennesker, som f. eks. mig selv,
investere gerne mange tusind kroner, for at få et godt liv, også selvom man så skal låne pengene.

Så vælg selv, når du mener, at du har de oplysninger der er nødvendige for dig,
for at tage en fornuftig beslutning.

Med venlig hilsen
dkwM327

Kommentar
Fra : stchrisdk

Dato : 02-05-07 23:24

Det lyder dejligt du er tilfreds så langt. Så længe det hjælper dig, så er det godt.
Held & Lykke

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 05-07-07 07:15

Tak for svaret dkwM327.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 05-07-07 13:46

Hej Mille35.

Dejligt at du kunne bruge mit svar til dig, så jeg ser også med stor spænding frem til
at du får en bedre fremtid, så du er meget velkommen til at give en god tilbagemelding
efter et passende stykke tid.

Med venlig hilsen
DkwM327