/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Job til tysk grafisk designer?
Fra : Ysseven
Vist : 1165 gange
200 point
Dato : 28-04-07 15:20

Kære alle!

Jeg har brug for hjælp til denne her:

Hvordan finder en tysker (der taler rimeligt dansk), og som er bosat lidt syd for grænsen, et job?

Han er uddannet (og kompetent) grafisk designer, som i årevis har arbejdet med reklame m.v., men som nu, som så mange andre, er ved at gå fallit p.g.a. den store arbejdsløshed i Tyskland.

Han vil kunne køre til job i både Tyskland og Danmark og/eller kunne kombinere en arbejdsplads med arbejde hjemmefra.

Det er ikke et must, at han skal arbejde med grafisk design, så hvis der sidder én derude, som kan tilbyde et andet job i Sønderjylland, så sig endelig til...!!!

Jeg googler p.t. på livet løs - men er ikke sikker på, at jeg gør det bedst muligt. Forslag modtages derfor gerne!

Håber på Jeres altid fantistiske hjælp og forslag.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-07 15:24

Citat
p.g.a. den store arbejdsløshed i Tyskland

Den er sandelig faldende

Citat
Jeg googler p.t. på livet løs

Det hjælper ikke.....

Han må finde de firmaer han er interesseret i....
Møde op og tale med dem....
Husk alle referancer fra tidligere firmaer....
Evt. prøver på hans arbejde....

VIGTIGST AF ALT.....

Han skal "stemme" dørklokker

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-04-07 15:53

AF

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-07 16:02

Siden hvornår har AF skaffet folk arbejde

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-04-07 16:06

Siden forleden dag, da var der en mand som ved et uhled kom ind
på AF i troen det var den lokale bank. Han gik ud med et job som konsulent
i AF.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-07 16:08

Dagens 12er

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-04-07 16:09

Nå men så dem her.
http://www.adecco.dk/

Kommentar
Fra : emab

Dato : 28-04-07 19:17

Hvorfor lægger i ikke hans profil og cv ind på en jobsite, jeg har min på jobindex, jeg søger godt nok en anden form for arbejde, men jeg har da fået de første 7 jobtilbud på 14 dage.
emab

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 100 point
Dato : 28-04-07 20:52

Prøv at gå ind på arbejdsmarkeds hjemmeside der hedder:
www.jobnet.dk
og søg under grafisk arbedjde og der er flere ledige job også i Syddanmark.

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 29-04-07 07:52

Det er en ledig stilling som grafiker/annoncekonsulent i Gråsten på en ugeavis. Det er Gråsten og omegns NYT.
Kontaktperson er Søren Gülck 2898 6011.

Ansøgningsfrist d. 8. maj.

Bare lige et tip.

Hilsen
hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : Ysseven

Dato : 22-07-07 08:58

Tak for svaret hawaii7.

det var ikke det jeg søgte, men dog et ærligt forslag! Og tråden skal jo lukkes... (det er store lukke-dag i dag!)