/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Søger halvpart!!
Fra : marlener
Vist : 858 gange
40 point
Dato : 27-04-07 17:20

Hej, jeg er en pige på 15 ½ år, som hedder Marlene. Jeg kunne godt tænke mig en halvpart på en hest eller en pony. Jeg har redet i 6 år, og redet mest dressur, men sprunget 80 cm. Hvis du er interseret, så ring eller skriv til mig, så har vi sikker en masse spørgsmål vi skal stille hinanden.
( hesten skal stå i Aalborg området). Jeg vil max. give 300 kr. om måneden.
Venlige hilsen
Marlene

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 50 point
Dato : 27-04-07 17:38

Ålborg området er stort.
Skal du bare ride eller springe, kan jeg måske hjælpe
dig gratis..?

Skal den bruges til stævner o.s.v
ELLER.

MEN, vil gerne høre lidt mere, da jeg sikker har MISFORSTÅET
et eller andet.

Så som anpart: ????

Kommentar
Fra : marlener

Dato : 27-04-07 21:37

Det er halvpart, jeg vil geren ride 2, 3 gange om ugen, men det kan vi jo snakke om!
Jeg bor selv i vejgård, og vil selvfølgelig gerne have det så tæt på som muligt! Men helst ikke længere end 6 km fra vejgård, da jeg selv skal cykle!

Jeg vil gerne ride dressur, men springe kan godt jeg en gang imellem. Stævner er jo bare en bonus, hvis det kan lade sig gøre.

Men hvad vil du vide?

Godkendelse af svar
Fra : marlener

Dato : 27-04-07 21:39

Tusiend tak for svaret disken.

Det er halvpart, jeg vil geren ride 2, 3 gange om ugen, men det kan vi jo snakke om!
Jeg bor selv i vejgård, og vil selvfølgelig gerne have det så tæt på som muligt! Men helst ikke længere end 6 km fra vejgård, da jeg selv skal cykle!

Jeg vil gerne ride dressur, men springe kan godt jeg en gang imellem. Stævner er jo bare en bonus, hvis det kan lade sig gøre.

Men hvad vil du vide?