/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Lavpris VVS
Fra : Dieter
Vist : 696 gange
100 point
Dato : 25-04-07 19:39

Er der mon andre end mig, der har dårlige erfaringer med dette firma ?
Har p.t. rigtig dårlig oplevelser.
Har en reklamation som overhovet ikke bliver fulgt op.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 25-04-07 19:43

hvad med et link

Accepteret svar
Fra : henrikkrebs

Modtaget 60 point
Dato : 25-04-07 19:50

Linket må være www.lavprisvvs.dk

Kender dem ikke.

Til gengæld har jeg god erfaring med www.hvidevaredele.dk - sågar servicen "Næh, tjek lige xxx før du køber en ny magnetventil hos mig" yder han.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 25-04-07 20:15

Som jeg har sagt tidligere, man kan købr for billigt og især via internettet.
Lad dog være med at handle via nettet hvis du ikke er helt sikker på det er et ordentlig firma du handller med. Det er så nemt at snyde folk via nettet, men det er sværer hvis du handler lokalt og kan opsøge firmaet og få en snak med dem. Sådan er det nu engäng når man vil spare penge og handle hvor det er billigst.

hawaii7

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-07 20:15

Har handlet en del hos lavprisvvs - og har ALDRIG haft problemer.....

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 25-04-07 20:25

Har handlet en hel del hos lavprisvvs under problemer.

De vare som ikke har passet eller andet, så har de byttet til fuldpris under nogen spørgsmål eller brok.
Dog skal der betales ca. 70,- kr for forsendelse, men det ved man på forhånd. Så hvis man er bange for at det evt. ikke kan byttes skal man gå til den lokale VVS firma og betale det ekstra, men så koster det heller ikke noget at bytte.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 26-04-07 09:23

Tak for svaret henrikkrebs.