/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
m1
Fra : bigbeer
Vist : 742 gange
43 point
Dato : 25-04-07 16:14

hej er der nogle der kender til m1 selskabet, hvor man tanker op fra nettet, skriver der til men ingen svarer, ringer der til men der her hellere ingen der svare kan ikke gå ind og se mit forbrug, det forsvinder når jeg kører musen hen over syntes bare det er blevet så dyrt og vil gerne ud af det, fik fat på en tlf svarer og sagde jeg havde mistet mobilen, de har så sendt et andet sim kort som de skriver jeg skal aktivere inden 7 dage ellers en regning på 50 kr + jeg kan se i mailen jeg skylder dem 99 kr og det kan jeg slet ikke forstå, de snyder folk, nogle der kender til dem og ved hvordan man kommer ud af det ??? hjælp mig

Kommentar
Fra : Boardgear

Dato : 25-04-07 17:11

Jeg har haft samme mobilselskab og nogenlunde samme problem, jeg kunne ikke betale som de sagde jeg skulle, og skyldte dem penge. Jeg blev ved med at ringe fra en fastnet telefon og kom tilsidst igennem. Jeg betalte de penge jeg skyldte og sagdee så at jeg gerne ville ud af selskabet og det kom jeg uden besvær.

Jeg skftede til CBB Mobil (Club Bla Bla), og der har ingen problemer været siden.

Mit råd er at få fat på dem og virk en lille smule sur, og så skift til CBB ;)

//Boardgear

Accepteret svar
Fra : jtj45

Modtaget 43 point
Dato : 25-04-07 17:48

Jeg har selv m1 og har ingen problemer og aldrig haft det med dem, det fungere bare hos mig, jeg er måske heldig det vides ikke, men jeg kender andre der heller ikke har problemer med dem. Og jeg har også cbb som også er rigtig gode.

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 25-04-07 17:49

Forresten glemte lige at sige, det med de 99 kr. det koster et nyt simkort det er der ikke noget forkert i.

Kommentar
Fra : bigbeer

Dato : 25-04-07 17:54

Tusind tak for jeres svar, vil prøve at blive ved med at ringe så

Godkendelse af svar
Fra : bigbeer

Dato : 25-04-07 17:56

Tak for svaret jtj45.

Kommentar
Fra : bigbeer

Dato : 25-04-07 17:58

tak boardgear

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 25-04-07 18:05

Takker for points bigbeer