/ Forside/ Karriere / Job / Faglige organisationer / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 460
danren
Fra : jes-a
Vist : 795 gange
40 point
Dato : 25-04-07 14:54

Hej

Har tænkt på at søge rengøringsjob hos Danren, men vil gerne hører ndre om det er en ok arbejdsplads med ordentlige forhold?

mvh

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 25-04-07 15:20

http://www.danren-as.dk/ under linket medarbejdere ser det ud til at være et ok sted at arbejde.
Men husk på at en hjemmeside fortæller ikke alt, så der er ikke andet end prøve.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 40 point
Dato : 25-04-07 19:15

Dit spørgsmål ligger under faglige org.
Netop der skal du henvende dig. 3F er
sikkert den de har overenskomst med.
3F bør jo vide om der er problemer med
firmaet.
www.3f.dk

Godkendelse af svar
Fra : jes-a

Dato : 10-06-07 17:54

Tak for svaret Teil. Tror jeg beholder det jeg har så længe jeg kan.