/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
til Ans
Fra : Laika_pigen
Vist : 476 gange
60 point
Dato : 25-04-07 14:09

sry det med point det er for give Teil en lav stjerne for han skal ikke tro han er noget overhovedet!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-07 14:35

Vær nu søde ved hinanden.....

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 25-04-07 14:52

hvad har du imod ANS ??

vær nu en sød pige.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 25-04-07 15:09

har bestemt intet imod ans. Han/hun skal bare ha de point som han/hun egentlig skulle ha haft ang. et spørgsmål jeg skrev. Men Teil skulle heller ha en lav stjerne for det er det eneste han gør ved mig når jeg skriver tips eller noget her inde! Så har intet imod ans overhovedet.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 25-04-07 15:27

Som bruger på kandu er der meget at lære

Det er ikke alle, der er lige søde, men det har du jo opdaget.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-04-07 16:26

Her er et citat fra dette tip: http://www.kandu.dk/tip15938.aspx

Citat
Men en bedømmelse som er et udslag af "øv bøv du er dåm for du giver ikke mig stjerner" er nok ikke det Kandu havde tænkt sig.

Tja - sådan kan det jo fortsætte igen igen igen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-04-07 16:44

Her er så lige et berømt citat:
Citat
Ans er ikke nogen Hr. - men et damemenneske - så tal pænt

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=82781

Eyvind.

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 25-04-07 16:57

undskyld jeg har ikke set hvad du spurgte om,men vi skal alle give vores besyv med.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-04-07 17:59

Ballalaika ælsker - gæt hvem?

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 25-04-07 19:41

Så skulle det vist være iorden nu.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-04-07 20:07

- jeg tror også at hun er lun på dig Teil - håber du overlever...