/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Sang/Karaoke
Fra : dordi
Vist : 1683 gange
125 point
Dato : 24-04-07 19:16

Konfirmationen nærmer sig, og jeg har kreeret nogle sange der skal bruges til min fætters konfirmation.
Jeg kunne nu godt tænke mig at melodien lige så stille spillede i baggrunden, mens vi skråler i forgrunden. Altså en omgang go gamel karaoke musik, på "hammer hammer fedt" "Engeland til skotland" og "i en kælder sort som kul".
Men hvor finder jeg det?
Kan kun finde plader hvor der er en masse sange på til 300 kr stk, og skal jo kun bruge de tre.
Har været på folkebib,. de har dem dog ikke...
Hjælp

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-04-07 19:21

Hvis du kan "nøjes" med klaver, er der lidt hjælp at hente her

http://festklaveret.dk/melodi.php klik ude til venstre hvor der står lyt til melodierne, tryk på det gule ikon

men ikke til dem alle

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 25-04-07 05:15

Der findes 2 cd der hedder "MUSIK TIL FESTSANGE" og der er 2 af melodierne med på. Du kan finde dem blandt cd i et supermarked og de koster ikke ret meget.
Jeg kan prøve om jeg kan overspille de 2 stykker og lave en mp3 fil via winplayer.

Hilsen
hawaii7

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 125 point
Dato : 25-04-07 05:31

Hej dordi.
Det lykkedes på en aller anden måde at få dem på computeren som mp3 filer. Har du en mail adresse så kan jeg senden dem. Det bliver først sidst på dagen da jeg er væk hele dagen.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 25-04-07 06:55

Dordi@ofir.dk

Og en million gang tak

Godkendelse af svar
Fra : dordi

Dato : 25-04-07 13:30

Tak for svaret hawaii7. det virkede bare 100 procent, du har hermed reddet festen