/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Ny fane i indstillinger
Fra : Kortoververden
Vist : 560 gange
80 point
Dato : 24-04-07 11:10

I min Outlook 2003 har je gnetop opdaget at der i menuen indstillinger er dukket en ny fane op, ved navn BabelFish

Når jeg klikker på den får jeg en dialogboks op med teskten at siden ikke er tilgængelig, men vil forblive synlig.
Er der nogen der ved hvad det er?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-04-07 11:19

http://babelfish.altavista.com/ eneste babelfish jeg kender til

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-04-07 11:21

Men det siger jo ikke noget om hvordan der er dukket en værktøjslinie op i min Outlook

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-04-07 11:25

næ det har du såmænd ret i - babelfish bliver mange steder blokeret pga adds fra reklamer o.lign - udover det kender jeg ikke mere til den. Måske skal du lige scanne for spyware

hmm mindes noget med at babelfish også kan lægge en toolbar - som ikke er af det gode og slet ingen nytte er til

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-07 11:28

Du har med sikkerhed dowloadet/hentet et eller andet der har indeholdt softwaren fra babelfish...

(det er dette med at læse HVAD man accepterer)

Så det er da muligt du blot kan afinstallere det igen.....

Tilføj/fjern programmer i kontrolpanel.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-04-07 11:30

åhh ja refi - toolbars installerer ikke sig selv

problemet her er vel at komme af med fanen ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-07 11:36

Forsvinder måske selv hvis softwaren fjernes.....

Eller må der jo "skylles" efter med rensemidler......

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-04-07 11:51

Det er ikke en toolbar udelukkende et faneblad i indstillinger, men jeg kan ikke se hvad der gemmer sig bag fanebladet, da det ikke er tilgængeligt.

Der er ikke noget at finde i min programliste i kontrolpanelet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-07 12:07

Så en tur i sikkerhed her på kandu...

Så må der jo renses ud i resterne.....

At programmet HAR været der er sikkert - ellers var fanebladet der ikke.....

Du har med al sandsynlighed hentet et plug-in til office som har indeholdt dette.....

Så det er da muligt du kan finde noget under MS-opdateringer....

Men ellers lad det være - det er jo bare en yahoo-konkurrent til google....

Kommentar
Fra : hr_hvalsoe

Dato : 11-05-07 10:58

Fundet på http://www.dimastr.com/babelfish/:

Known issues: if you open Tools|Options dialog in Outlook (which has a Babelfish tab), then right click on any toolbar and click "Customize", Outlook complains that you need to close all open dialogs. Note that this happens only if you recompile Babelfish yourself, binary downloaded from this site does not have this problem. Fix: you need to edit AxCtrls.pas (part of the VCL library). Find ParkingWindow() function and change SWP_SHOWWINDOW to SWP_HIDEWINDOW. Since I cannot legally distribute (modified) AxCtrls.pas, you need to make the change yourself.

Vh
hr_hvalsoe