/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
program til tv-tuner med epg
Fra : thbala
Vist : 505 gange
200 point
Dato : 23-04-07 20:52

Hej
Jeg leder efter et godt program til at se og optage tv med min tv-tuner til pc'en. Jeg har prøvet et der hedder "Got all media" som jeg egentlig synes virker godt. Jeg kan dog ikke få EPG til at virke :S nogen der kender et godt program der er nemt at gå til eller kan løse problevet med "got all media"??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-07 20:56

Citat
program til at se og optage tv med min tv-tuner til pc'en

Det har du fået sammen med dit TVkort.....

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 23-04-07 20:57

det bryder jeg mig ikke om

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-07 21:22

Tja - det er svært at være kræsen.....