/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Grillfest - hvordan og hvor $
Fra : eltigro
Vist : 681 gange
300 point
Dato : 23-04-07 13:16

Hej
Overvejer en grillfest til sommer fremfor at booke et traditionelt sted.
Har haven, men vil købe mig fra resten: Mad, telt og opsætning, service etc.

Jeg har søgt lidt men synes ikke rigtigt jeg kan finde noget i Vejle og omegn eller også er det meget dyrt.

Kender i et billigt sted at leje telt til ca. 35 prs. og hvor kan man få leveret god og billig grill mad - evt. pattegris.

Er der nogen som har erfaring med dette og kan give et prisoverslag - hvad man ca. skal regne med per person.

På forhånd tusind tak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-04-07 13:26
Kommentar
Fra : emab

Dato : 23-04-07 19:31

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at finde en lokal slagter eller slagtehus, nogle af dem har svin til grill, som de også marinerer for en, nogle lejer også grill ud der er beregnet til det samme, dette vil være billigste måde, og så må du selv smøge ærmerne op og lave tilbehøret samt stege svinet.
Hvis der er nogen der skal lave det hele for dig, bliver det dyrt, der er jo ikke nogen der arbejder gratis
emab

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-04-07 19:54

Helsteg gris lyder spændende, men er i virkeligheden ikke særligt godt. Alle dele på grisen er ikke gode . Med store stykker råt kød på gril får noget for lidt medens andet får for meget stegning.

Få folk der gider til at stege hele nakkefileter af gris . De koges på forhånd en times tid og holdes varme, Marinade med tomatpure, finthakket løg , lidt farin og paprika smøres på og man griller et kvarter over stærk varme til gylden skorpe. På den måde laves der nok og godt til alle. Det er samtidig absolut ikke dyrt. Det smager bedre end pattegris. Hver filet rækker til 6 - 8 mennesker afhængig af tilbehør alder og køn.

Kommentar
Fra : vienne

Dato : 24-04-07 00:42

/www.festudlejer.dk. Her kan du selv vælge hvilket område du vil søge på: Under Vejle dukker bla. dette link op
Østjysk Serviceudlejning
Firma: Østjysk Serviceudlejning
Att.: Knud Blyndal Madsen
Adresse: Ladegårdsvej 4
Postnr./by: 7100 Vejle
Telefon: 75 85 75 66
Fax: 78 85 81 50
E-mail: info@festkonsulent.dk
WWW: www.festkonsulent.dk