/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvem billigs knallertforsikrin
Fra : larsbjoern
Vist : 351 gange
200 point
Dato : 22-04-07 20:43

En ældre bekendt mand skal have en lovpligtig forsikring på sin ældre knallert.
Han har ikke nogen øvrige forsikringer
Nogen der ved hvor en sådan er billigst ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-07 21:20

Der hvor vedkommende har sine andre forsikringer....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-07 21:21

Nå det havde han så ikke....

Så må han ringe rundt til selskaberne....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-04-07 22:00

Der er ikke så stor forskel på prisen selskaberne imellem, på en lovpligtig ansvarsforsikring på en knallert.

Det varierer højst med 40-50 kr/år

Sådan en forsikring koster ca 800/år

mvh dova

Kommentar
Fra : lham

Dato : 23-04-07 06:50

kan godt varierer mere end 50 kr
har 2 stk til 30 km knallert hos Fair 560 pr år pr stk-de var billigst da jeg undersøgte markedet for et år siden

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 23-04-07 12:49

Fair forsikre kun hvis du har andre forsikringer der. Det står på deres hjemmeside. Jeg har selv lige søgt og TTopdanmark har en til 755. Det er billigste indtil nu. GF koster 757.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 23-04-07 12:55

ok
sådan var det ikke for et år siden -jeg startede med en knallert forsikring hos fair uden problemer og har så siden fået endnu en og en MC ansvarsforsikring.-forsikringsselsber og mobilselskaber er selve fandens værk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-07 13:01

ALLE forsikringer er afhængige af flere ting....

Såsom om du har andre, hvor du bor, alder osv.....

Derfor er det komplet umuligt at sige hvem der er billigst for spørgeren....

Hvad der er billigst for kommentatorerne er jo ligegyldigt....

RING RUNDT og tjek - så finder du den billigste....

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 25-04-07 21:24

Prøv Aros 70104222

mvh Eigil