/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokai 5500
Fra : bpedersen
Vist : 416 gange
50 point
Dato : 22-04-07 19:33

Hej.
Jeg går og overvejer at købe ne nokia 5500.
Er der nogen der ved om kameraet kan tage gode billeder, det ville være dejlig hvis jeg kunne se nogle billeder den har taget.

Er der nogen der har erfaring med telefonen?

Hilsen
Brian

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 22-04-07 19:47

har ik selv erfaring med telefonen, men kender nogle der har og den tager rimelige billeder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-07 19:59

Hvis det primært er for kameraets skyld skal du ikke købe en telefon men et digitalkamera....

Uanset opløsning (2 megapixel) tager det ikke så gode billeder som et kamera....

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 22-04-07 20:29

Giver refi ret. Ønsker du et kamera skal du IKKE købe telefonen.
Har den selv, og den tager hæderlige billeder udendørs, men indendørs er den ikke meget bevendt som kamera! Synes at videoklippene + lyd bliver udemærkede, men som kamera - nej!
Den kan by the way benyttes med 2 GB selv om Nokia siger 1 GB. Fed telefon - robust, ok headset til sport, fede sportsfunktioner, softwaren crasher en gang i mellem til trods for at den er opdateret.

Mvh. Akaup.

Kommentar
Fra : bpedersen

Dato : 22-04-07 21:07

Okay. det er heller ikke en mobil jeg vil bruge til at tage billeder med. Men der er bare en gang i mellem at man lige skal taget et enkelt billed.
Jeg har også kigget lidt på en 6233, hvad mener i så om den??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-07 21:14

Det er det samme.....

Kameraet er KUN extra til nødstilfælde og evt. lidt feriebilleder....

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 22-04-07 21:18

Nogle af de nye sony ericsson f.eks. tager lige så gode billeder som digitalkamera, det er dokumenteret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-07 21:33

Citat
Nogle af de nye sony ericsson f.eks. tager lige så gode billeder som digitalkamera, det er dokumenteret
.

Ja - de billige digikameraer

Min er med 3.2 megapixel men tager dårligere billeder end mit gamle KAMERA med 2megapixel...

Kommentar
Fra : bpedersen

Dato : 22-04-07 21:34

Er der ikke nogen der har nogle billeder som telefonen har tage, evt, nogen som ligger på nettet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-07 21:49

http://peecee.dk/?id=41181

Dette er taget med en SonyEricsson w810i telefon (3.2 megapixel)

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 23-04-07 09:29

Kan anbefale en Nokia N73 det tager suveræne billeder. Det er en 3G samt et 3,2megapixel. Flot telefon med kanon hukommelse også kan udvides til 2GB

Annuller spørgsmålet
Fra : bpedersen

Dato : 24-04-07 19:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål