/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
mullighed for spille dvd på cd
Fra : krizz20
Vist : 360 gange
30 point
Dato : 22-04-07 19:33

er det muligt at spille dvd film over computeren og skla der instalerers et program på computer så d.-drevet kan læse dvden

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 22-04-07 19:42

Hvis du prøver at læse en dvd på et cd drev, kan du prøve længe. Fordi drevet vil aldrig kunne læse en dvd. Men hvis det er fordi du vil have en dvd over på computeren (og du har et dvd drev, så kan vi snakke om det)

Kommentar
Fra : krizz20

Dato : 22-04-07 19:49

jeg vil gerne have dvd over på computer men har ikke dvd-drev

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-07 19:54

Så bliver du gammel og gråhåret indet det lykkedes

Det kan man ikke....

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 22-04-07 20:24

så må du ud og købe et dvd drev eller dvd brænder. De koster jo ikke alverden i dag

Annuller spørgsmålet
Fra : krizz20

Dato : 22-04-07 21:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål