/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Den dårlige samvittighed lyser
Fra : Teil
Vist : 753 gange
100 point
Dato : 22-04-07 16:45

lang vej i bedømmelsen af dette tip
http://www.earthday.net/footprint/index.asp

Eller var det måske mindre bogligt begavede personer der ikke forstod
en brik af hvad det handler om?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-04-07 16:47

Tør øjnene tdefjæs.. Vi er ikke nødvendigvis dumme fordi vi ikke giver dit tip 5 stjerner, måske er det netop vores lysende intelligens der gør at vi kan gennemskue endnu et halvhjertet propaganda indslag fra en intetsigende og nævertsynet organisation uden fornemmelse for virkeligheden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-04-07 16:48

Tak for de venlige ord

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-04-07 16:56

Hvor skaffer vi lige 3½ stk moder jord. (testen)

Ps. jeg har ikke set dit tip.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-04-07 17:00

Jeg har det samme behov, 3,5 jordklode.
Hvis de fem ubegavede personer kunne snydes så der blev mere
til os andre så ville jeg ha det godt.
Det motto lever den vestlige verden efter.

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 50 point
Dato : 22-04-07 18:07

lol - så blev du fornærmet. Det er vel op til os selv hvad vi synes om et tip - hvis der skulle laves en ny tråd hver gang der blev lavet et tip eller omvendt ville der godt nok blive mange tråde og tips herinde. Men seriøst - hvad skal det bruges til? Og hvor mange kandu brugere tror du selv lige læser dit tip om at kirkebøgerne ikke er tilgængelige søndag? Det er sq nok minimalt hvor mange der har set dit tip og tænkt: "YES! Godt jeg lige fik det at vide, for jeg havde tænkt mig at sidde og læse kirkebøger hele søndagen - nu har jeg en hel dag til at finde på noget andet at bruge min søndag på". Det ville være rart hvis folk brugte en smule sund fornuft og vurderede hvor relevante ting er inden de skriver tips om det.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-04-07 20:08

ok flash
du er snotdum

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 22-04-07 20:10

Tak for svaret Flash77.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 23-04-07 21:41

Tak