/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
søger bolig
Fra : CATTENS
Vist : 364 gange
20 point
Dato : 21-04-07 22:33

Hvem kender nogen som har lejlighed til leje til liberal erhverv søger i KHB /Roskilde/Vestsjælland
skal starte klub op..
mindst 4 værelser med bad og wc samt køkken husleje max 10.000 kr med alt inkl.
max. 3 mdr.s husleje i indskud.
kun seriøs henvendelse..
har søgt på bolig sider.. uden så meget held.
kan flytte ind med det samme.. og vil gerne at det er tilladt at male og forandre lidt uden at ødelægge noget..
henvendelse på friskstart@ofir.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-07 23:22

Kandu er ikke et boligmarked......

Du skal have fat i de hjemmesider der lejer bolig ud.....

Kommentar
Fra : CATTENS

Dato : 21-04-07 23:28

Det ved jeg godt .. men det kunne være der var nogle som kunne hjælpe mig videre.. har søgt på alt.. hvad jeg kan komme på.. såment ikke andet..

og derfor har jeg skrevet hvad jeg søger for nemmere at få hjælp..

hygge

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-07 23:31
Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-07 23:33

Du har jo først lige lave annoncen idag....

Så hurtige er folk heller ikke

http://www.boligstedet.dk/boligstedet.cgi?session_key=&search_and_display_db_button=on&db_id=17014&query=retrieval

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-04-07 01:54

Er det bolig eller erhvervslokaler du søger?

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 22-04-07 09:07

Ttil kortoververden

Læser du kun det du vil eller er du bare generalt DUM?!

Citat
Hvem kender nogen som har lejlighed til leje til liberal erhverv søger i KHB /Roskilde/Vestsjælland
skal starte klub op..

Med det han skriver i første linie så er det jo nu nok Erhverv han skal bruge det til!!!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-04-07 09:53

Tjah Laika. men overskrtiften siger BOLIG SØGES.

Lad os ikke tale om intelligens, det er en kamp du taber

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-07 10:08

Kontoverden.....

Hvis du nu læste den annonce der er lagt link til - ville du i detaljer se hvad det drejer sig om....