/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Alternativ til Incredimail
Fra : frumøller
Vist : 547 gange
10 point
Dato : 20-04-07 18:26

Hvem har et godt forslag som alternativ til Incredimail (hvis det altså findes??).

Findes der overhovedet andre e-mail programmer, hvori man kan"peppe" e-mails lidt op?

Spørger nysgerrigt, fordi jeg synes det er sjovt, at "lege" lidt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 18:29

Der findes ikke nogen der fungerer på samme måde og med så meget "gejl" som findes i IM....

Men hvorfor skifte hvis du godt kan lide det ?????

Kommentar
Fra : frumøller

Dato : 20-04-07 18:50

Nej det har du da evig ret i. Jeg er bare så "fjollet" indrettet, at jeg godt kan lide forandringer, især idenfor spøg og skæmt. Elsker bare den slags, så derfor spurgte jeg...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 19:02

Du kan læse her om alternativer......

Men hvad "udsmykning" angår er der ikke nogen så righoldige som IM....

http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=102/SubId=102/id=2009/text=Her+er+tre+gode+e-mailprogrammer

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 20-04-07 20:02

du kan også få nogenlunde det samme sjov til outlook

Kommentar
Fra : iah

Dato : 20-04-07 20:05

Og så er Incredimail fyldt med Adaware, så det er jo vældig hyggeligt...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 20:07

Citat
Og så er Incredimail fyldt med Adaware, så det er jo vældig hyggeligt...

Kun hvis du bruger "gratisversionen"

Men det skader nu ikke........

Kommentar
Fra : frumøller

Dato : 20-04-07 21:23

Tusind tak igen for jeres svar.

Jeg kunne ikke komme igennem til Nettips prøver igen i morgen.

Jeg kører ikke gratisversionen af Incredimail - så jeg har ikke haft problemer med reklamer (har ihvertfald ikke observeret noget) --har prøvet at "lege" med Outlook Express, men er nok ikke tålmodig nok. Fik ihvertfald ikke det ud af det, som jeg var efter.

Jeg havde for et par år siden Hotbar inde, men mine sikkerhedsprogrammer var ikke glade for det, så jeg slettede det igen.

Tusind tak igen fordi I svarede mig.

RIGTIG GOD WEEK END.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-04-07 01:30

Hej frumøller!

Jeg bruger selv IncrediMail, men jeg har købt den fulde version med Guldpakken for evigt, så jeg kunne ikke drømme om at skifte til noget andet.

Men det kan da også sagtens lade sig gøre at "peppe" andre email-systemer op uden at det koster én øre. Alle email-systemer tillader at man indlægger billeder i sine mail's. Dette inkluderer de såkaldte GIF's. På nettet kan man finde mange sider hvor man ganske gratis kan downloade 1000'vis af sjove, kunstneriske og bizarre GIF's.

Her er en af de bedste: http://www.heathersanimations.com/

Download dem du har brug for. Det koster ikke noget. Og du bliver heller ikke oversvømmet af hverken SPAM eller VIRA.

Du skal selvf. sørge for at din PC er beskyttet imod snavs af enhver art før du begynder at downloade fra den slags sider, men det er MIN PC med indtil flere programmer (betalte) og der kom ikke nogen advarsler da jeg downloadede fra bemeldte side. Så den er ihvertfald sikker nok. Selvom jeg har om bruger IM, har jeg stadig en stor samlig af GIF's liggende. De kan nemlig sommetider medvirke til at gøre MINE IM-mail's endnu sjovere. Og hvorfor begrænse sig til IM hvis man ganske gratis kan UDVIDE den?

De fleste email-programmer giver mulighed for at vælge baggrunde og evt. indlægge nye.

Så med disse baggrunde og de GRATIS downloadede GIF's kan email's såmænd blive såvel pæne som underholdende.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : frumøller

Dato : 21-04-07 10:52

Hej Arne!

Har lige hentet nogle sjove animationer ... hi hi

Tak for tippet, ved godt, der er masser af den slags, og har også selv en del inde.
Ved du måske også, hvor jeg kan hente nogle sjove cliparts (eller hvad de nu hedder) UDEN animationer? Især er jeg meget interesseret i "fun stuff" med katte!!

M.h.t. Incredimail, så er jeg også en af de 'gyldne'. Hvis du går på nettet og søger under:
Incredimail letters, så får du altså noget at vælge imellem, har du prøvet det? Det smarte er, at baggrundene - eller hvad du nu vælger at downloade - går lige ind i Incredimail style box.

go' week end
f.m.