/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
kandu.dk på RL...
Fra : Stouenberg
Vist : 510 gange
200 point
Dato : 20-04-07 15:52

kandu.dk blev nævnt et par gange på Radio Luxembourg i formiddag. Anden gang kom DJ Sally ind på noget om "Swedish Meatballs"??? Er der nogen der hørte det og fik fat i sammenhængen?

Go' weekend

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-07 15:59

Jeg har ikke hørt radioprogrammet.

Swedish Meatballs er så vidt jeg husker en lidt dårligere kopi af vores frikadeller, ka det ikke passe ind i sammenhængen???

Go' week-end

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-04-07 16:03

Nå, de tror stadigvæk, at Danmark er hovedstaden i Sverige..........................

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-07 16:10

Hvis de stadig tror det, så må vi lave nogle flere tegninger, så vi kan få Danmark på verdenskortet, en gang for alle

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 16:21

I følge "verdenslitteraturen" og udlændiges almene viden er Danmark blot en afkrog af Sverige - på lige fod med Skåne....

Bornholm tilhører vist russerne.....

Men de ved sgu alle hvor TIVOLI ligger

Men hvad - er vi bedre.....

Nogen der kan alle de amerikanske stater eller de afrikanske lande ( UDEN AT SLÅ DET OP )

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-04-07 16:22

Jeg hører heller ikke Radio Luxembourg.......hold da op, nu kom jeg til at tænke 35-38 år tilbage, til dengang man til sine forældrenes store ærgrelse, lå og lyttede til de nyeste hits på Luxembourg det halve af natten....med transistorradioen skruet godt op....dengang havde de en supersuper DJ...halvt dansker.....han hed Kid Jensen (udtalt Djensen

.....men Swedish Meatballs....det er jo Kjöttbullar

mvh dova

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-04-07 16:27

Dova, Kid Jensen - jeg har ham på bånd... Men hør her:

http://www.radioluxembourg.co.uk/audioPlayer/RLAudioHigh.php

God weekend

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-07 16:37

Der er temmelig mange danskere der flytter til Sverige, så om nogle år, har vi fået indtaget Sverige igen så kan de sq lære det ka de

Ja og Kjöttbullar er stadig en dårlig kopi af vores frikadeller

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 20-04-07 17:37

Ja, vi er småt ved at overtage/generobre Skåne - men ssshhhhhhh - de har ikke opdaget det endnu.

Åh ja Dova - søndag (eller var det lørdag) aften kl. 2300, når Danmark mellembølge lukkede, lyttede vi til Top 40. Hyggelige tider.

Vi er sgu blevet gamle, men minderne har vi da lov at ha'.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 200 point
Dato : 20-04-07 17:50

Woouuww tak for linket til Luxembourg.....lytter i øjeblikket til Aerosmith, så de gamle Dallasspeakers er lige ved at hoppe ned fra bordet

Citat
Vi er sgu blevet gamle, men minderne har vi da lov at ha'.

Ja, gu' er vi så.... ´Men alligevel ikke så gamle, at der kun er minder og ikke noget at se frem til

Yeeeaaahhh......nu er Billy Idol på med Rebel Yell

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 17:58

Ikke at forglemme "efter skoletid" med mylledrengen....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-04-07 18:07

- ang. Mylle:

Hej radioarkivet (red: DR)

Den 3. oktober 2003 sendte jeg, på opfordring, 12 totimers bånd med London News fra 1974 til Jørgen Mylius. Han lovede at sende dem tilbage efter kopiering og at jeg måske også kunne få en digital udgave af dem. I mellemtiden er månederne/årene gået og efter flere mails frem og tilbage, fik jeg en mail fra Jørgen at båndene nu lå hos jer. Er det noget I kender til?

Med venlig hilsen

Stouenberg (navnet er red. bekendt)

- OG DER SKER INTET????

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-04-07 18:34

Nå - hvis der ikke er nogen der hørte det der med de sk... kødboller, så får Dova points for udvist entusiasme... Vi lader den lige stå et øjeblik, så mylles familie kan nå at sende den til ham...

Stadig go' weekend

Godkendelse af svar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-04-07 18:36

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-04-07 18:38

Selv tak

og.....Luxembourg's still playin'

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-07 18:42

Mylle har da taget båndene med og glemt dem i sommerhuset

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 18:43

Nogen der sagde nostalgi

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-04-07 19:23

Så mangler vi bare tøzerne i pliserede flagrende nederdele.