/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Gemt fil.
Fra : Andershansen21
Vist : 275 gange
20 point
Dato : 20-04-07 14:42

Hej kandu'er ..

Har på mit arbejde åbnet en fil som var lidt privat.
Ang. et brev jeg skulle afsende, men da jeg ikke selv har printer valgte jeg at bruge den vi har her.

Vi har vær sin bruger med password og da jeg åbnede filen og senere ville gemme kom jeg til at trykke på disken så den gemte den direkte uden at jeg valgte hvor.

Det er i en mappe ved Lokale indstillinger eller sådan noget. Har prøvet at søge efter den men kan ikke finde den. Nogen der ved hvor jeg finder mappen "Lokale indstillinger" ? Ellers var det Temporay files ? Håber i kan hjælpe ...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-04-07 14:48

Prøv at åbne en fil og vælg gem... Læg så mærke til hvad stien der vælges som default er og følg den sti til dit dokument

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 14:48

Den gemmer automatisk på SAMME sted som du åbnede den fra....

Så den ligger IKKE andre steder hvis du f.eks. havde den med på en "pind" eller diskette....

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-04-07 14:49

Åbn stifinder, klik på + ved "din bruger", så ligger lokale indstillinger lidt nede i menuen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-04-07 15:36

prøv at gå ned i>
C:\Documents and Settings\bruger\Recent(seneste dokumenter)og se om der ikke ligger en genvej til det.

Eller Start>seneste dokumenter,vis det er slået til.
Slå det til og tjek>højreklik på start>egenskaber>tilpas>
avanceret>flueben i>opret en liste over senest anvende dokumenter,selv om den er slået fra så oprettes de allige vel i>C:\Documents and Settings\bruger\Recent,
vis de ikke er sat til at blive slettet vud sluk/genstart.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-04-07 15:37

ved

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-04-07 18:01

ja du kan jo som allerede foreslået åbne filen igen og så sige GEM SOM. På den måde kan du jo se hvor den vil blive gemt.

Og ellers velkommen på kandu

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-04-07 19:27

start > søg > filer og mapper > søgeordet skal være et rimeligt unikt ord fra dit dokument > søg i denne computer. Du kan åbne/slette filen direkte fra der hvor du finder den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 19:48

Nu er der da kommet lidt af hvert i forslag.....

men filen gemmer sig altså samme sted som den blev åbnet fra - hvis du blot trykker gem eller trykker på disketten

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-04-07 19:53

Ved at benytte "gem som" (F12) vil du se hvor filer fra windowsprogrammet har tænkt sig at blive gemt.
Går du ind i samme mappe gennem åbn og leder, så husk at sætte filtype til alle filer.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 20-04-07 23:46

Hvis det er et ordentligt job du har kan det også være lige meget...