/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
koncert med billy idol
Fra : biksemad
Vist : 445 gange
45 point
Dato : 20-04-07 11:26

hej mig og en kammerat vil gerne til koncert,med billy idol,men hvor kan man finde biletter,har han en hjemmeside,eller er der et godt sted og finde koncerter?,det kan både være i danmark,og udlandet.
mvh jan

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-07 11:38

De skulle kunne købes her, du skal bare vælge hvilken koncert du vil til

http://www.coasttocoasttickets.com/concerts/billyidol_tickets.shtml

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-04-07 11:47

Nordsted1

Den side du henviser til har ingen Billy Idol billetter til salg

Fra Billy Idols hjemmeside står der heller ikke noget om koncerter i 2007

http://www.billyidol.com/v1/frame.html

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 55 point
Dato : 20-04-07 12:15

ans du har ret, der er ingen billetter til salg i øjeblikket.

Men når der kommer koncerter er de til salg i mit link

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 20-04-07 19:00

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-04-07 19:11

Så må man jo håbe at biksemad holder sig opdateret på den side.

Jeg havde nu valgt hjemmesiden, der kan man få opdateringer, når Billy Idol igen tager på tour.

God weekend

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-07 22:45

Selv tak, og god fornøjelse, når der kommer en konceret, der er ikke noget som live koncerter