/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Filter
Fra : moronen
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 18-04-07 12:42

Hej

Jeg har en paint shop pro X1 og kan ikke få filter jeg henter til at virke..Jeg har før haft psp 9 og der sætte man dll filer til sys 32 og har virket perfect. Har så prøvet at sætte dem ind som før men den vil ikke godkende dem..Har Vista nu..

Hilsen Moronen

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 18-04-07 16:52

Har ingen problemer med 10x det kører fint.

Har du set om der er faq meddelelser om evt. fejl på corel hjemmeside.

Jeg kan se at du skal ind i setup og pege dig frem til en anden path for at få valgt den mappe med dine filtre adope fotoshop filtre skulle virke.

der er allerede en opdatering til Corel Paint Shop Pro Photo 11.20 - English

http://www.corel.com/servlet/Satellite?pagename=CorelCom%2FLayout&cid=1153321224268&c=Content_C1&lc=en&pid=1156169694605

og her er lidt jeg fandt i forskelige diskusionforum....................................

Run setup file. Installer try to find suitable graphic hosts. Choose one of them from the list.
If you want to install plug-in in other folder, select item "Other path" and set path. In this case you must set "Plug-ins path" of your graphic host to setup folder.
Plug-in’s installer automatically detects the following graphic host applications:

Corel Paint Shop Pro (Photo) X, X1

Plug-in can work under the following graphics host properly

XnView
IrfanView
Corel Painter

You can use a few 5.5 plugins in X1.

Probably need plugin.DLL in the program folder, and maybe the runtime DLLs in the system folder

Så er det et spørgsmål om der er noget af dette du kan bruge til noget.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : moronen

Dato : 18-04-07 18:46

Jeg havde heller ikke haft nogen problemer da jeg havde psp 9 så fik jeg Vista samt psp X1 og nu kan jeg slet ikke sætte dll-filer ind i sys for den nægter afgang..

Har opdateret men desværre hjælp det ikke..Noget forslag om hvor andet jeg kan ligge dll filer

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 18-04-07 19:39

plugin.DLL i program psp programmappe
runtime DLLs i system mappen

For example, using Paint Shop Pro:

Run the plugin installer.
When prompted for a folder to install to; click Browse and enter a location where you want to install the plugins - for example C:\MyPlugins\<PluginName>. When asked if you want to create the folder click Yes.
Finish the plugin installation.
Launch PSP, and choose "File Locations" from the File -> Preferences menu
In the dialog box that appears, choose Plug-ins from the list.
Click "Add", then choose the folder that contains the installed plugins. (eg. C:\Plugins)
Now when you go to the Effects menu you should see all your plugins.

Måske du kan have glæde af dette links her.
http://www.filterforge.com/?referer1=adwords&referer2=photoshop_plugins

Jeg kan ikke finde mere end du selv kan på internettet. Har forsøgt. ønsker dig god jagt på dit spørgsmål.

ps.
Har du været i psp preference file locationsog set om du kunne indstille dine plugins som i tidligere versioner.
ps. ps.
Du skal forsøge at ominstallere de plugins du vil bruge det kan sommetider hjælpe.

Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 18-04-07 19:51

http://www.paintshoppro.dk/dklearningcenter.htm

her er en installations vejlendnings video
mvh Bevi54

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 18-04-07 20:04

Kontakt os på support@paintshoppro.dk hvis du har spørgsmål

Prøv at skrive til dem om dit problem.
Mvh Bevi54