/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Muslimske kvinders rolle
Fra : zoumara
Vist : 319 gange
50 point
Dato : 18-04-07 12:17

Hej

Jeg søger at komme i dialog med piger/kvinder der har en holdning til religion og kultur i Danmark. Jeg er ved at skrive BA i interkultural kommunikation på Handelshøjskolen i Århus og kunne derfor godt bruge en snak om kvindens rolle her i Danmark.

Hvilken rolle mener du at en kvinde spiller i det danske samfund og hvorfor?

Jeg håber at både kristne og muslimer vil deltage i debatten, da det er disse to religioner min opgave tager udgangspunkt i at sammenligne.

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 07-05-07 08:51

spændende emne!

hmm, skal du bruge en kvindelig ateist fra cbs i kbhs synspunkt sir du bare til.
ellers er jeg vist til megen hjælp, go arbejdslyst

mvh
signe

Kommentar
Fra : zoumara

Dato : 07-05-07 21:34

Tak skal du have signe

Åbentbart ikke et emne mange har lyst til at debatere for tiden - du er den eneste der har svaret - så tak for svaret, skal nok sige til hvis min næste opgave bliver om ateister