/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Hvilket et skal jeg vælge?
Fra : SandraFalk
Vist : 658 gange
100 point
Dato : 17-04-07 09:31

Skal have et billigt (ca. 1000,-) digi kamera (ved godt man ikke får det helt vildt for den pris) men det skal tage ok billeder, helst ik vente flere sek efter man har trykket på knappen før billedet tages.. Har kigget lidt på de andre tråde herinde, men synes ik jeg helt får svar..
Har kigget lidt på de her, som er på tilbud forskellige steder nu:

hp photosmart r827
sony dsc w30
fujifilm finepix f11

Hvad siger I til det? hvilket et er bedst, eller er der et der er bedre til ca. samme pris..?

Kommentar
Fra : KrisH

Dato : 17-04-07 09:48

Hej,

Vi har et FujiFilm FinePix F11 og er super glade for det.

Det tager gode billeder, er hurtig og nem i anvendelse, det er lille så det er nemt at have i en taske, det er let at overføre billederne til computeren og der går LANG tid imellem at det skal lades op.

Så det kan helt klart kun anbefales!

Knus Kristina

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-04-07 10:42

Nu spørger du om de tre mærker, og af de tre der ville jeg vælge Fujifilm......det har dog ligesom mange andre af de små kameraer den ulempe (efter min mening) , at der ikke er nogen søger, så man skal bruge skærmen til at tage billeder efter.

Nu er jeg Canon-tilhænger, og har efterhånden prøvet en del forskellige af dem, og vil til enhver tid, anbefale at kigge efter sådan et

Jeg ville ALDRIG købe et HP i den prisklasse....de er bedre (forhåbentlig) til at lave computere og den slags

mvh dova

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 17-04-07 12:22

Ok.. så lige i Elgiganten de havde Canon Powershot a550 til 1399,- - Det ser ud til at være ret godt til prisen???

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 17-04-07 14:34

Powershot A550 er et supergodt lille kamera, så hvis du er villig til at give det ekstra vil jeg anbefale dig at købe det.

Det er også nemmere at finde ud af, alle menuer er på dansk, du har både den rigtige søger og skærmen, flere indstillingsmuligheder god 4 gange optisk zoom og så bruger det almindelige batterier, hvilket ofte er noget nemmere, så man lige kan sætte et par andre i, når batterierne er brugt op.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : SandraFalk

Dato : 17-04-07 15:13

Tak for svaret dova. Det lyder godt. Tak for hjælp. Havde ikke tænkt på det med søgeren, det kan jeg nemlg godt li'..