/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Morgensang.
Fra : Kalen
Vist : 1376 gange
200 point
Dato : 16-04-07 20:42

Mine forældre skal snart have sølvbryllup, og kan bare ikke finde nogen der spiller morgenmuik her i mit område, bor i holstebro. Så ville lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at finde en duo eller trio, der kan spille i holstebro.

På forhånd tak.

/Mikael

Kommentar
Fra : TheCatWoman

Dato : 16-04-07 21:16

Hej Mikael

Jeg syntes du skulle prøve at rette henvendelse til det lokale musikkorps eller musikskole, for jeg ved fra flere byer at det tit er her de rigtige "sølvbryllups-morgensangs-orkestre" findes!

Go´ fornøjelse og godt sølvbryllup til famile

TheCatWoman

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 16-04-07 21:16

Prøv at kontakte disse fire gutter

http://www.b-happy.dk/index.htm

sådan står der på deres hjemmeside

Telefon: 20150574
B-Happy består af fire glade drenge, fra Herning og Holstebro, som spiller musik der henvender...

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 16-04-07 21:21

En mulighed kunne også være at kontakte byens musikhandel: http://www.alfred-christensen.dk/ De ved helt sikkert, hvem der kan klare opgaven

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-04-07 21:48

Måske en folkedanser klub?

Har I ikke en musikskole?

Hanne

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 17-04-07 07:29

Der er jo også Holstebro Musikefterskole http://www.orkesterefterskolen.dk/

eller Struer Garden http://www.struergarden.dk/organisation.htm

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-04-07 09:06

Til mine forældres guldbryllup, havde jeg 'lokket' med 7 korpiger med til at synge Elverskud (I østen stiger solen op) - 4 stemmigt - istedet for.

Så kunne vi jo også synge for ved de andre sange, der måtte være.

Del meget gerne en seddel/folder med diverse egnede sange ud blandt morgengæsterne - dét er populært.

Godkendelse af svar
Fra : Kalen

Dato : 17-04-07 19:20

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-07 19:22

Selv tak og tillykke med dine forældre, god fest