/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Flashkabel
Fra : RuMSkiB
Vist : 409 gange
51 point
Dato : 16-01-03 16:53

Nogen der kan fortælle mig hvor jeg får fat i et Flashkabel til en Nokia 3310.. til en billig penge..??
og hvor mange kan downloade software til Nokia 3310.. har MEGET på fornæmmelsen mit software er defekt.. Man kan oplade tlf. HELT.. og så kan man sende ca. 20 Sms'er så siger den batteriet er fladt.. og det samme gør den med et SPLINTER nyt batteri..
Nogen der kan fortælle mig hva MBUS kabel er? og hvad man kalder er Datakabel og et FlashKabel.. ???
MVH DaaN

Accepteret svar
Fra : kim40

Modtaget 51 point
Dato : 20-01-03 12:53

du kan få kabel hos qxl og software kan du få af mig
skriv til mig

Kommentar
Fra : RuMSkiB

Dato : 20-01-03 15:20

Hej Kim.. Hmm.. Det var egentlig ikke svar på mit spørgsmål.. men ok.. :) Nu har jeg siddet i godt 2 ½ time og kigget inde på qxl.dk men der ikke rigtigt noget jeg kunne bruge.. MVH Daan