/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Hvad hedder udbyder
Fra : LarsJylland
Vist : 661 gange
200 point
Dato : 14-04-07 23:41

Hej KanDu'er

Jeg står for at skulle anbefale en internetudbyder, der alene udbyder trådløst.

En bekendt bor så uheldigt til leje, at han ikke kan installerer kobber (eller fiber) ind til sit lejemål, derfor er det alene wireless der har interesse.

Jeg mener at en sådan udbyder findes i de større byer i DK, en kan sgu' ikke finde dem på nettet.

Er der mon nogen der kan hjælpe, så burde denne service vel have en værdi på 200 point.

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-04-07 23:45

Jeg kender kun en, og det kræver det er i nærheden af Mors, øen i Limfjorden du ved

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 210 point
Dato : 14-04-07 23:55

http://www.clearwire.dk/ Er det den du mener ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-04-07 00:09

Der er måske også mulighed for at finde en Fon eller Fonero router i nærheden: http://blog.fon.com/dk/

Godkendelse af svar
Fra : LarsJylland

Dato : 15-04-07 00:10

Sådan ja - hurtigt og præcist - Tak for svaret stl_s.

o.v.n. Kender du den der ubehagelige fornemmelse af, at der er noget der er suset over dit hoved - Sådan har jeg det - Gad vide om du virkelig mener "kun Mors".

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-04-07 00:15

Ja jeg mener Mors+lidt mere, du har jo ikke skrevet noget om, hvor i landet det var

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-04-07 00:42

Velbekomme .

Jeg kender en der bruger det, og det skulle fungere fint.

Kommentar
Fra : LarsJylland

Dato : 15-04-07 13:31

o.v.n.

Nøøø - Jeg skrev vist ikke præcist hvor, blot de større byer i Danmark.

Prøv selv at se Clearwire's hjemmeside - De siger at det virker.

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : pander45

Dato : 15-05-07 13:29

Hej! Vil bare lige høre om det er dig LARS+Jytte for så er det mig Knud som boede hved siden af Jer i Odense syd. Det var det med Mors og så er du jo lige til det her.
hilsen Knud