/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
elrudehejs wv vento golf
Fra : svendmogensen
Vist : 1004 gange
50 point
Dato : 14-04-07 18:19

wv vento: Jeg søger hjælp til en elmotor til rudehejs i h bagdør -

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 15-04-07 11:34

Lidt off-topic da jeg ikke aner en dyt om VW Vento, men måske du skal være lidt mere specifik i din søgen efter hjælp.

Hvad er det du nøjagtig skal have hjælp til?

Fejlsøgning? Udskiftning? Reparation?

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 15-04-07 12:42

Hej berPox
Det er selvfølgelig rigtigt at I ikke kan vide mit problem. Elmotoren der sidder i h bagdør og kører ruden op - ned er i stykker. Når jeg sætter den til at køre op, så forsætterden med at køre op og ned.
Jeg ville selvfølgelig gerne kunne reparere den,men det ville måskemvære billigere at skifte.
Måske en har været ude for det samme, så der har en fornuftig løsning, måske en ikke original motor kunne gøre det?

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 15-04-07 15:29

det kan være at du bare skal have nulstillet motoren så den stopper når den er kørt op du kan prøve at ringe ned til vw og spørge hvordan man gør

Kommentar
Fra : johnnylars

Dato : 30-06-07 13:30

Hej Svend.

Lige til info kan jeg oplyse at et nyt vinduesoprul til en VW Vento koster 1940,62 kr.
www.hovwdiaudi.dk

Hilsen Johnny, Viborg