/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
højtaleresæt Logitech® Z-3e
Fra : kassnak
Vist : 318 gange
256 point
Dato : 14-04-07 17:22

Hej

jeg har et højtaleresæt Logitech® Z-3e

http://www.logitech.com/index.cfm/produc...

Jeg har et problem med mit højtaler sæt.
jeg har tilsluttet det til min Bærbar Hp pavilion dv6000
Når jeg spiller musik, hopper den noget over en gang imellem i alle sange, og det største problem er at det lyder som om at basen køre over de små højtalere, vilket ligner at de næsten er ved at springe.
kunne det være noget med at min pc, skal opsættes til at køre men 2.1 stereo højtalere?

Er der nogle der vil svare mig på det vil jeg blive rigtig glad :D

hilsen Kasper

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-04-07 00:22

Dit højtalersæt er ikke verdens bedste, og det har fået en del kritrik, specielt fordi bassen er for dominerende.
Hvorfor de små overtager bassen dit tilfælde, tja, måske et delefiter inde i baskabinettet er ståt af, eller som du selv er inde på, din computer ikke er stillet til 2.1 stereo.
Men der plejer altid at følge en cd med, hvor der der er et program som kan teste og indstille.
Logitech heder testcenter, og her kontrolleres opsætningen.
Hvordan står windows indstillingere: Start/alle programmer/tilbehør/underholdning/lydstyrke:
Ale mine er slået fra, på nær de 2 første: Overordnet og wave
VH Palle Hansen